Peringatan dan Pesanan...

by - 20:41

Pesanan dan peringatan ni khas buat followers yg ikut blog saya.

1.Saya mungkin akan delete komen anda jika anda komen but saya x kenal anda.Bukan nak nak marah  tapi saya takut orang yg x dikenali,i'm so sorry okay...?

2.Yang tak kenal saya tu memang saya x berapa layan sebab saya tidak mengenali anda melainkan anda rakan facebook saya yg saya selalu chat dan selalu (mungkin post something to your wall)...hehe...

3.Jika anda tak puas hati dengan blog saya,tolong jangan komen apa-apa yg buat saya terpaksa naik marah,okay?

4.Saya x berapa berinteraksi dengan followers lelaki,sebab saya x biasa....yg gurlz tu bolehlah...so sorry again...

Itu jelah kot,nanti saya akan tulis lagi kalau ada apa-apa hal...Dan saya ingin memohon maaf jika pesanan dan peringatan ini menyebabkan sesiapa berkcil hati...Okay?

You May Also Like

0 your comments