GOODBYE 2010,WELCOME 2011!

by - 15:22

Dah setahun saya menjadi budak form 1 yang agak sengal...
Itu yang saya selalu saya cakap dalam diri saya ni; "Lina,ko ni sengallah.."
Hikhik...ngok betullah!

Saya nak say goodbye to 2010...
Sob...sob...sedih lah wei...(bak tisu satu...)

Hai 2011! (buang tisu ke tempat lain)...
Hehehe...saya dah nak masuk umur 14 tahun...still young okay?...:D
Masuk form 2...
Sebelum cuti sekolah,saya ada selak buku form 2...
Matematik:Adoyai...
Sejarah:Eh!Bestnya!
Sains:Oh...gitu ek?
Geografi:hmm...okay...aah...
Bm:Bestlah!
Pendidikan Islam:Hmm..saya faham...nanti tanya ibu je...ibu kan ustazah jugak?Even ibu ajar sekolah rendah,ibu pun mesti tau ni jugak kan?
English:Well...i know it...

Itu yang saya cakap sorang-sorang masa selak buku...Nasib baik takde orang dekat sebelah,kalau tak,sah depa cakap budak ni gila...huh!minta selisih!
(Apa saya merepek ni?...=_='')

Hari ni 31 Disember,
Detik 12 tengah malam,dah masuk 1 Januari 2011.
Dan to my youngest sister,Nor Alyaa Adlina,happy birthday ke 9..sebenarnya dia lahir 1.1.2002

But dia masuk awal,so,dia akan masuk ke tahun 4...(lagi saya risau dengan perangai dia...dik,ko jangan malukan kakak ko ni...)hehe..
                                         


Apa-apa pun,saya nak cakap,sorry jika ada terkasar bahasa sepanjang menulis di blog saya ni...Yelah,manusia tidak dapat lari daripada membuat kesilapan.So,maafkan saya ya?

You May Also Like

0 your comments