EPOP MALAY (COVER BULAN JANUARY 2011)

by - 15:16


Hello you all!
Hari ni saya dapat tahu yang cover Epop Malay bulan January 2011 dah keluar!
So,saya pun naklah post dalam blog saya ni.

Cover January 2011 ialah group B2ST atau BEAST (Dua-dua sama je)...
Yang different ialah harganya.
Selalunya RM 4.00,tetapi sebab bulan January 2011 ni edisi istimewa,harganya ialah RM 7.50.

Yang paling best ialah nanti dapat kalendar 2011 yang ada 24 kumpulan idol!
SNG Report~Live In Malaysia pulak ada pasal Kim Hyun Joong,Wonder Girls,Jay Park dan Song Ik Kok.Dorang datang Malaysia!Masa bulan disember tahun ni!(2010)...

Happy!Sesangat happy!
Saya kena tambah duit lagi nak beli majalah ni sebab saya lupa bulan January 2011 punya edisi istimewa.Nasib baiknya ialah boleh tambah duit tu masa sekolah dah buka!So,dapatlah duit belanja!Hehehe...

Lain-lain yang menarik:
Ada big poster You're Beautiful,JYJ
Mini poster:SM The Ballad
Khuntoria couple
Kontes DIGI Live Kpop Party

Pop Chatroom ada ramai artis kpop!
Hwaiting!
Tak sabar nak beli!
Teringin nak baca fanfic!
Annyeong!

You May Also Like

0 your comments