MEMANDANG BEN BARNES YANG HANDSOME...:D

by - 00:29

Tadi saya sengaja menukar gambar profile facebook saya,saya menggunakan gambar Ben Barnes,pelakon filem The Chronicles of Narnia:The Prince Caspian.
Saya juga meminati Hollywood...
So,don't think a ridiclous thing about me...(gurau je...:D)
Kalau suatu hari nanti,kalaulah tiba2 gambar profile fb saya ditukar dengan gambar artis Bollywood jangan terkejut ya!Hahaha...

Ketika saya menonton filem ini,saya memang tak perasan Ben Barnes ni...yelah,sekadar menonton filem ini.Tetapi bila saya membaca majalah Yezz,baru saya pandang this guy...
Ada rupa yang menarik ni....hehehe
(Kecik2 dah nak menggatal!--->mengutuk diri sendiri yang masih perasan kecik...)

Alah,
Saya tukar gambar profile facebook saya pun sebab nak sangat tengok muka Ben Barnes hari-hari...Cehh...hikhikhik...(kena tutup mulut baru tau!hehehe)
Okaylah...saya ni baru 13 tahun 1 bulan setengah....(ada ke orang kira camtu?)
Hehehe...




Lihatlah wajah Ben Barnes ini....dan kalau nak komen,silakan...(jangan mengutuk sudah!...)

You May Also Like

0 your comments