BLA...BLA...BLA...

by - 20:05

Hello!
Hari ni saya nak meng-update blog ini...tapi rasa malas pulak.
Lagi beberapa hari 2010 akan melabuhkan tirainya...Many things happen in my life...
Happy,sad,disappointed,angry and many more...

Tahun depan saya sudah masuk ke tingkatan dua...hmm...lagi setahun je nak PMR...
Sebelum tu,congrats to all 2010 PMR candidates,even dah terlambat,saya tetap nak cakap....hehehe...
Masuk tingkatan dua ya....
Tak pernah terfikir pun,cepat saja masa berlalu...

2011....
Saya ada simpan azam tahun 2010,tapi tak tercapai,
Saya ingat nak azam tu dibawa ke tahun hadapan.

Kadangkala,saya terfikir tentang hari pertama saya masuk tingkatan satu...
Saya jumpa kawan-kawan baru,yg dari sekolah lain.
Memang sedikit rasa lain,sebab saya jenis yg tak berapa sosial,dengan kawan yg rapat je saya selalu bercakap,yg lain...huh...sekadar bertanya dua tiga patah je...sombong benar kan saya ni?
Itulah sikap saya...dekat fb lain cerita,saya lebih bersikap terbuka untuk berkawan dengan sesiapa saja.

Saya nak minta maaf dekat kawan yg sekelas dengan saya.Jika saya tak layan korang,saya cuma tak reti sangat nak bergaul dengan orang ramai...

You May Also Like

0 your comments