Super Junior..my favourite kpop group...

by - 23:23

Cakap pasal kpop ni,mesti ada jugak orang yg anti's dengan kpop ni...Aku pun tak tau kenapa.
Aku nak cakap pasal artis kpop yg bernama SUPER JUNIOR.X tau lah,macam mana boleh minat.
Seingat aku masa 2008...but tahun lepas baru minat sesangat.Aku minat lagu Sorry Sorry...
Sekarang ni dah keluar album keempat...Lagu-lagu dorang pun best.
Asalnya,grup ni ada 13 orang.Ditubuhkan pada tahun 2005.(Kalau x silap aku la)...
Tapi dah ada yg keluar...

Hangeng(hankyung),Kim Ki Bum (x sure apa masalahnye)
Sorang lagi,Kang In,dia pergi masuk tentera.

Selepas bertarung untuk mengingati nama dorang,akhirnya,i pass!
Macam exam pun ada..haha

Aku minat Kim Heechul,Choi Si Won,Hangeng (ex-member),lagi apa ek?lupa..haih
itulah kot...



p/s:Selamat bercuti!Cuti sekolah!

oleh Nor Azlina a.k.a Lyna

You May Also Like

0 your comments