Cuti sekolah akan bermula!!!

by - 23:54

Yeah!X lama lagi..eh!lagi 12 jam lagi,cuti sekolah akan bermula!I love to hear this words;
SCHOOL HOLIDAY!
Memang rasa nak aje aku lompat!Haha...but,behave yourself young lady!Ngee!!
Aku rasa memang malas nak pergi school esok,but aku pergi sebab nanti ada yang kawan-kawan yg mungkin akan pindah school...Sedihnye!
T_T

Aku teringat kata-kata Ainaa,kawan sekelas ku,masa tu kitorang dah nak keluar dari bilik komputer sebab dah habis masa
Dia kata;kita start cuti pukul 6:31 minit petang...
Kitorang memang balik pukul 6:30 petang..haha..(gelak)

Cuti nanti aku nak online dan baca buku form 2 dan novel...
Sambil tu blogging je...

p/s:insyaAllah,nak try tulis cerita yg aku reka,dekat blog aku...

oleh Nor Azlina a.k.a Lyna

You May Also Like

0 your comments