Al kisah antara aku dan kpop...

by - 21:06

Perkara ni berlaku semasa tahun 2006 jugak...Masa tu Chinese New Year,ada satu citer kat 8tv pasal TVXQ.Masa tu dalam fikiran aku nie ialah, "Amenda nie?Pasal apa nie?TVXQ?"
Lepas dah tengok,minat pulak....aku suka lagu Balloon,Choosey Lover dan lain-lain.masuk 2007,still minat dorang,x berganjak...Masuk 2008,minat Super Junior pulak...Haha,hatiku sudah berubah.Masuk tahun lepas (2009),minat SS501 lak...(apahal kamu nie?).Minat sebab pelakon Boys Over Flower,Kim Hyun Joong.Masa tu malam raya tahun lepas,sedara aku busy dengan sedara aku yg lain.Aku pun try google SS501.Bukak lagu Snow Prince,rasanya tu lagu masa first debut dorang.(Iye ke?)...Apaper jelah!Sekarang ni dah ramai artis Kpop yang sudah debut.Makin susah nak mengingat satu hal,nak ingat nama ahli2 pun bagai nak pengsan!Aduhai....girl group yg cambest ialah Girls' Generation,Wonder Girl,2Ne1,Orange Caramel.

oleh Nor Azlina a.k.a Lyna

You May Also Like

2 your comments

  1. owh,bruntungnye awk tngok 8tv,dh knal kpop awl~~sy bru taun lps je~~ T_T sy bnci snsd!! ^^

    ReplyDelete
  2. hmm...but ada citer lain disebalik kisah ni...

    ReplyDelete