Perasannyer...

by - 10:19

Hahaha...perasan betul aku ni...
Perasan sangat blog aku ni cantik sangat,walaupun sebenarnya aku punya blog ni ala-ala gitu je...
Sekarang tengah nak siapkan fanfic dekat note fb aku;SARANGHAEYO...(EVEN IT'S HARD TO SAY...)...dah sampai part 5...banyak lagi ni...huhu..dekat blog ni memang nak sambung fanfic (SEIHTS) ni..tapi malas pulak rasanya.Takpelah...perlahan-lahan...setakat ni antara komen yang aku dapat pasal fanfic aku ni ialah..dorang kata best citer tu...(Kembang hidung...hahaha...perasan betul..)

Insya-Allah,nak siapkan fanfic tu secepat mungkin sebelum sambung fanfic-fanfic lain yg terbengkalai,nak tulis jugak dalam blog ni...biar orang lain nak baca jugak kan?(Ada ke?Perasan je...hehe)....dan satu lagi sebelum balik kampung 18 Disember nanti..(kalaulah ayah dapat cuti..tapi rasanya confirm dah...takut takleh online...ada CC pun ramai budak laki...huhu...nak kena bodek kakak sedara and sedara aku yg bawa balik laptop...nak kena menggendeng kat dorang....bodek-bodek...

p/s:Nanti nak nyanyi lagu Balik Kampung!

You May Also Like

0 your comments