After about 4 weeks didn't update blog...

by - 15:54


Perhatian:Kalau korang tak nak baca entry ni,aku tak kisah,sebab kena loading lama...


Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Such a long time,huh?
Haha...aku pun dah malas nak update blog =="

Cuti ni aku tulis fanfic,baca fanfic,novel and facebooking je
Lepas tu lepak dekat youtube...

Aku dah tukar design blog
Mulanya aku nak tukar warna pink,tapi,aku rasa tak best pulak,sebab aku tak pernah guna warna pink dalam blog ni...

So,aku tukar balik jadi warna biru...hehehe
Header pun dah tukar baru!Walaupun sebenarnya aku malas nak buat header baru
Hahaha...
Comelkan Mason tu?Itu gambar dia masa dia kecil,sekarang dia dah besar...hehehe

Aku ada buat fanfic two shot,memang first time ever aku buat fanfic camtu...so,aku dah dapat target untuk buat two shot dalam tahun ni,syukur alhamdulillah...:)
Lepas ni,aku nak try buat songfic pulak,tapi,mungkin tahun depanlah...tahun ni dah tak sempat,sebab banyak lagi fanfic yang aku nak siapkan


Chapter 1


Inilah dia,cover fanfic two shot tuh,idea fanfic ni,aku dapat masa aku tengah berangan sorang-sorang kat dalam bilik,masa tu,lappy kena repair,so aku kena guna PC...masa time tulah aku teringatkan lagu Found You,yang dinyanyikan oleh JYJ :D
Now,baru siap chapter 1 je,yang last part tuh,aku baru buat separuh,dalam klimaks lebih kurang camtulah...kalau boleh siap petang ni,petang ni jugaklah aku siapkan...kalau tak,malam nanti...


Coming soon,2012
LOL
Ini aku saja je design,then,aku terfikirkan fanfic...haha...ni pasal percintaan antara seorang cikgu dan pelajarnya,diinspirasikan dari e-novel aku yang tak siap,I Love You,Cikgu!Korang tengok jelah cover e-novel tu -.- Nanti kalau aku rajin,baru aku post kat blog e-novel,sekarang mood nak buat fanfic je...



Haha...bengong je aku tengok...


Ehem....ni pun projek tahun depan...
Two shot!Hahaha...kalau boleh,tahun ni boleh buat...:D





First picture,baru edit semalam...pagi-pagi buta,nak dekat subuh =.=
Second picture,err...entah bila aku buat...fanfic ni,baru je buat...

Itu je kot yang aku nak bebelkan...and!Ayah aku kata,hari Khamis ni balik Penang! TT^TT
Tak dapatlah nak buat fanfic lagi...sampai rabu ni jelah...aaa...aku nak mintak berukband dekat kakak sedara aku!Tsk....sad life...Kbaii!

You May Also Like

1 your comments

  1. haha.. suka i love you cikgu tu~ dulu lina post kat note fb kan :)

    ReplyDelete