I'm fanfic lovers~

by - 01:10


Jaejoong *.* 

Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Aku rajin nak update hari ni!
Rajin tak?:D

Haha...
Aku nak cerita pasal aku yang gilaa fanfic...

Aku start baca fanfic sejak aku umur 12 tahun...tahun 2009
Sekarang umur aku dah masuk 14 tahun...hampir tiga tahun aku suka baca fanfic...
Aku actually terbaca fanfic dekat majalah epop malay...masa tu bila entah punya edition...tapi yang awal punyalah kot...

Start daripada tu...aku suka baca fanfic!
Also,aku berjinak-jinak dalam dunia penulisan....
Hmm...first fanfic yang aku tulis,story pasal Siwon dengan Yoona
Genre cinta-cintun =="
One shot story~lalala...



Mulanya aku tulis dekat testpad je...masa tu takde blog lagi...
Tajuknya,My Boyfriend is A Playboy...oh ya,kalau nak baca,ada dekat blog fanfic aku,cuma aku tukar tajuk,dan ubah sikit jalan ceritanya....tajuk yang sekarang ni,Love For You
Second fanfic,My Husband is My Teacher,diinspirasikan daripada TVXQ punya story,Dating On Earth...hehe...tapi,aku buat lainlah...bukan tiru bulat-bulat

=.=
Yang tu...aku buat dalam testpad jugak,one shot.
Tapi,aku tak habiskan,sebab aku dah hilangkan semua helaian kertas tu...
TT.TT
Sedihnya aku...

Lepas tu,pasal...err...Love Mission!
Aku bayangkan Jang Keun Suk dengan Park Shin Hye...tapi,aku malas nak siapkan... ~.~
Tak tahu sebab apa...tsk

Masuk form one,aku buat fanfic lain,buat series punya...aku start buat dekat notes fb...aku buat lepas exam akhir tahun...Walaupun secara tak sengaja,sebab time tu aku boring...masa tu jugak aku dah ada blog,but cuma blog ni jelah...then,masuk bulan disember tahun lepas,aku buat blog fanfic...

Story yang aku buat dalam blog fanfic tu...Saranghaeyo...(tajuknya panjang -.-)
Ahh....lepas tu,aku buat story lain pulak...My Heart Is Only For You!
Aku bayangkan Jaejoong dengan Eunjung T-Ara...Eunhyuk jadi abang Eunjung!:D
Aaaa...idea daripada Playful Kiss!Macam biasa,aku lainkan ceritanya...bukan copy...


Err...abaikan nama pena aku tu...actually aku guna untuk e-novel,saja letak nama ni =="


Erghh...setahun dah berlalu...aku buat cerita lain pulak...kalau korang cari kat blog fanfic tu,memang takde,sebab aku dah delete...muahahaha //evil laugh

Now...fanfic aku dah banyak -.-
Takpelah,aku try update satu-satu...two-shot...hmm...esok atau lusa baru aku post sambungannya...lepas ni nak try buat three-shot and songfic pulak :)

Sekarang ni,aku suka sangat baca fanfic dekat asianfanfics!Aku sanggup baca sampai pagi-pagi buta...kalau aku tak mengantuk...sehari kalau tak baca,tak sah dalam hidup aku ni...dulu,masa aku terjumpa web tu,aku tak minat baca pun,sebab english...but,tak sangka pulak sekarang ni aku makin suka gilaa...aku start baca,masa bulan September hari tu...mula-mula baca pasal Chunji,then Niel,L.Joe ada jugak...hehe...also Gikwang dengan Jaejoong :3

Aku nak recommend story yang best-best...

The Cutest Couple

Our Marriage (actually aku baru baca separuh je XD)

When Fake Nerds Meet (lagi sikit je nak habis :) )

My Boss My Love :) (Sweet sangat fanfic ni!Hehe...)

A Secret Between Two (Cerita ni pasal gangster,but best jugaklah...ada sequel,but,aku tak baca lagi)

My Oppa~ (Actually baru jumpa tadi XP)

Fated To Love You (Terjumpa masa search pasal Jaejoong kat pakcik gugel)

Only What A Princess Needs (Baru jumpa semalam,nak baca nanti...)

Star Oppas (Fanfic ni adik aku yang recommend)

When the Playboy Married the Nerd (Baru jumpa semalam,hehe)

A Handsome Nerd (Terjumpa masa tengah gugel pasal Jaejoong jugak)

Ice Queen (Dalam proses membaca...lagi setengah nak habiskan story ni)

What Are You? (Dah habis baca...)

Who Are You (Sequel What Are You?) (Also done reading it)

Final Goodbye?



That's all for tonight ^^
Thanks for reading~

You May Also Like

0 your comments