Cover baru lagi...hmm...

by - 22:05



Assalamualaikum!Hello and Annyeong...
Hari ni aku cuma nak update pendek-pendek je,sebab kejap lagi aku kena off dah
Selalunya aku off lambat,tapi ayah aku suruh off cepat-cepat...grrr...

Chapter 8

Fanfic pun aku update jugak...ahh...macam boring je chapter tu...
Takpelah,nanti i'll try my best... ^^


New cover!Hampir dua jam jugak aku buat...haha...rasa nak pecah kepala otak aku ni...Ni...hmm...hahaha...fanfic baru?Oh,mungkin...:D Inspired by my fav song,You're My Melody...kata-katanya pun ambil daripada lirik lagu tu...


Uhuk-uhuk //batuk secara tiba-tiba...cover fanfic jugak :D 
Actually fanfic ni dah siap sampai...tujuh chapter...tapi,bukan dekat blog fanfic official aku...siapa nak baca?Haha...

Aku akan pertimbangkan,sama ada aku nak kasi orang lain baca ke tak...setakat ni,cuma Lily,Ain Fatinah dengan Hidayah je baca,oh ya!Also dengan Elysha...hehehe...

Itu jelah yang aku nak cakap...hehe...sepatutnya,hari ini aku nak cakap pasal komik dengan novel yang aku baca sepanjang cuti ni,tapi sebab tak sempat,aku tunda ke hari esok jelah :)

You May Also Like

2 your comments

  1. Wah~ Cantik gila cover ff unnie ! Unnie nie daebak lah . -_^

    ReplyDelete
  2. wah ! jaejoongjaejoongjaejoongjaejoong !
    -.-

    ReplyDelete