Benda yang aku buat masa cuti ni -.-

by - 01:01



Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Dah dua hari aku tak update blog 'comel' ni :D
Actually semalam aku tak dapat online...bapak aku tak bagi online...tsk...
Hari ni baru boleh online ^^

Hari ni aku dah update fanfic...hehe...

Be Mine [Chapter 3]

Aku nak cerita sikit apa yang aku buat sepanjang cuti ni...
Aku suka tulis fanfic,kalau ada idea,aku mesti tulis cepat-cepat dekat Microsoft Word...takut hilang pulak idea tu...
Sambil tulis/taip fanfic,aku akan pasang lagu...ianya macam satu inspirasi,bila aku buat sambil dengar lagu...

Lepas tu,kalau aku tak buat apa-apa aku akan berangan sorang-sorang dekat depan lappy~
Kalau boring,buat fanfic jugak...baca novel,baca komik,tak pun,aku baca fanfic dekat asianfanfics :D
Hari ni je aku tak baca,sebab aku sibuk buat benda lain...hehehe...

Aaa...minggu depan aku kena balik kampung...haritu tak jadi,sebab mak aku ada mesyuarat hari Selasa minggu depan...tsk...sedihnya...

Btw,lagu baru blog ni sedap tak?Ha ha ha...You're My Melody-DBSK

You May Also Like

0 your comments