Holiday!XD

by - 23:44


Niel,my hubby!XD

Assalamualaikum!Hello and Annyeong readers!
I'm here again!
Nampak macam aku tengah excited kan?LOL
Mana ada...aku biasa je hari ni...oh,maybe sebab aku dah update fanfic aku

Cuti sekolah dah bermula,memang happy because aku boleh update fanfic dengan e-novel aku!
Yang sedihnya,bila aku tak datang masa last day sekolah -.-
Kesian Balqis a.k.a Kakak eden tu...

Okaylah!Back to the main story!
Cuti ni,aku ingat nak ajak kakak sedara aku pergi Cameron Highlands,tapi Opah Ain cakap,sekarang ni musim hujan so bahaya kalau nak pergi TT^TT
Lepas tu,cadang nak pergi Langkawi!Sebab aku tengok ulangan 3 Hari 2 Malam dekat TV9
Karl Shafek & Fizo pergi sana...

Kebetulan,kawan mak aku ajak pergi Kedah sebab ada kenduri kahwin.So,maybe akan tumpang rumah mak long aku dekat Alor Setar...
Nanti bolehlah pergi Alor Setar Mall!Mulalah terbayangkan berapa puluh ringgit yang habis sebab beli novel!XD

Tetiba aku teringat lagu CNBLUE,Sweet Holiday~
Aaaa...harapnya sweetlah holiday aku untuk tahun ni!
Sedih sebab aku akan masuk tingkatan tiga tahun depan

Dan juga PMR menanti aku tahun depan =.=
Tsk tsk...

Okay,mood aku dah spoil sikit bila sebut pasal PMR...

That's all for tonight~Tata!

You May Also Like

0 your comments