Updatess~LOL

by - 14:31



Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Comel kan scandal aku tu?:3
Micky Mouse Joongie~

By the way,sebenarnya aku nak update apa yang aku dah buat sepanjang dua hari ni...
Semalam sepatutnya aku update,tapi sebab semalam birthday ibu aku,terpaksalah aku batalkan hasrat aku tu.. *winkwink*
Makan kat KFC~

Hmm...aku punya mood sekarang ni cuma nak tulis fanfic dengan baca fanfic...hehehe


Poster fanfic baru untuk fanfic Be Mine :D
Semalam aku berhempas-pulas buat benda alah ni,sampai asyik tangguh je nak post fanfic...
Kali ni,aku letak heroinnya sekali...kasi feeling //cehh



Aaaa...comel tak poster fanfic ni?Hoho
First time buat poster comel-comel...aku ikut nasihat nana,kalau fanfic yang ada genre comedy,guna background stripe...aaa...comelnya Joongie *O* //amazed
Hmm...mungkin three shot,kalau tak,one shot je...kekeke
Tengoklah nanti...sebab sambungan two shot,langsung tak siap-siap,walaupun dah lepas pertengahan,klimaks dengan perleraian belum lepas lagi...aku malas nak taip,mood nak buat fanfic yang lain...

Oh ya,aku dah edit balik two shot Found You tu...sebab aku tak letak scene-scene yang sepatutnya aku letak dalam first chapter...
Found You [Chapter 1] (Edited Version)

Tadi,aku tengok account asianfanfics aku...ada penulis fanfic ni post kat wall aku...aaa..dia minat joongie jugak...aaa...dia orang korea,kalau tak silap...sebab dia duduk kat Korea...dia tulis thanks sebab subscribe story dia...hehe...
Pastu,dia ada tanya if aku ada tulis fanfic...aku cakap aku tulis fanfic,tapi tak berapa yakin nak tulis dalam English...aku cakap aku tulis dalam bahasa yang aku guna,bahasa melayu (dalam bahasa inggeris lah,tapi aku translate XD)

Aku pernah terfikir nak tulis dalam bahasa inggeris,tapi...aku kurang yakin...huuu
Aaaa...penulis tu suruh aku try tulis...aaa...bestnya wall-ing dengan dia...hoho
Aku nak tulis...tapi,aku takut kena bash sebab aku tak berapa pandai english...aaaa...essay aku semuanya setakat boleh tahan,walaupun cikgu English puji essay aku...puii
Siapa nak tolong aku buat fanfic dalam bahasa Inggeris?

Apa lagi aku nak cakap hah?*garu kepala*
Lupa dah -.-
Itu jelah kot...aku selalu lupa,kalau nak dah buat...nanti baru ingat balik...
Also!Be Mine aku dah update semalam!:D

Be Mine [Chapter 4]

Eh,ada orang unfollow blog fanfic aku,ya?Lantak kaulah!
Aku tak kisah,sebab aku buat blog tu sebab aku nak tunjuk hasil karya aku,kalau tak suka,tak payah follow dari mulalah!So what?*angkat kening*

Aku tukar lagu blog x.x
Beautiful You~aku suka lagu ni selain You're My Melody,My Little Princess & Kiss The Baby Sky... u.u

Kbaii

You May Also Like

0 your comments