Segmen Blog:Kami Kpoppers!

by - 17:06

Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Hari ni,aku nak tulis pasal artis Kpop kegemaran aku...haha...



Segmen ni dicreate oleh Nana Johari untuk Kpoppers yang menjadi kipas susah nak mati kepada Kpop Idol...hihi



Firstly,aku kenal TVXQ je,sebab aku tengok show dekat 8TV,masa tu tahun 2008,aku baru je darjah empat masa tu.Aku minat Micky Yoochun...sebab masa tu dia cute ==
Lepas tu,aku minat Jaejoong...sebab suara dia sedap dan dia hansem...si Micky tu aku campak ke tepi...hahaha...kejam betul aku ni...walaupun dorang dah berpecah,aku tetap sayangkan grup ni...//angguk


Aaaa...Super Junior!I love thirteen of them!

Lepas tu!Aku minat dekat Super Junior,sebabnya,aku tertonton Super Junior Full House kat Youtube.Alang-alang dah tengok tu,baik tengok whole episode kan?Dalam grup ni,aku minat si Heechul dulu,sebab dia nampak cute dalam Super Junior Full House tu,walaupun dia agak kasar dalam pertuturan dia tu...haha...then,aku cop Hangeng,Siwon...sampailah pada satu tahap yang aku putuskan untuk 

"Daripada aku suka satu-satu members,baik aku suka semua je..."

So,sekarang ni,aku suka semuanya!Sekali dengan Henry Lau dan Zhou Mi...hihi...kalau bias dalam grup ni,yang tinggal sekarang ni,cuma Siwon sorang je...=.=
Walaupun dah tinggal sembilan,aku tetap harap Super Junior akan berkumpul menjadi 13 orang semula...//sedih


And now...aku minat gila dengan Teen Top.Mula-mula aku tak kenal Teen Top,siapa members dia pun aku tak tau,nama grup dengan nama lagu Supa Luv tu je yang aku tau...-.-
Lagu No More Perfume lagu yang pertama aku dengar...dan...di situlah,bermulanya fangirling aku terhadap Teen Top ni...
Bias aku dalam grup ni ialah Niel dan Chunji //laki aku!XD
Dua-dua ni laki aku...haha...madu-maduku sekalian,jangan marah...sharing is caring =.=
Dalam MV NMPOY,aku perasan yang Niel tu cute dan hansem,then,kali kedua tengok,Chunji pulak yang hansem,dan cute...yang lain bukan tak hansem,hansem!Tapi,aku dah cop Niel dan Chunji...


Niel.Lama-lama aku pandang laki aku ni,rambut dia lebih kurang macam rambut aku je...haha...comel kan laki aku ni?//puji
Suara Niel pun daebak,sama je ngan Chunji tuu...
Hah...jangan pandang lama-lama,karang jadi madu aku pulak XD


Chunji.Da noona killer -.-
Suara dia hebat giloss...bila nyanyi note tinggi....pergghh!Kalah aku...
Dia ni suka buat wink.Aku pun tergoda tau...dalam MV NMPOY,banyak kali dia wink...
His new hairstyle...cutenya laki aku!XDD
Dari semalam dok usha laki sendiri....haha...
And also,jangan pandang laki aku lama-lama //HAHA


LJoe.Rapper,yang diminati ramai //luls
Bini-bini dia memang sayang gilaa kat dia...
Oh ya,LJoe tu abang aku tau?Hahaha...We're sharing same birth month
Tarikh je lain...aku 3rd,dia pulak 23rd...//pfftt =..=


CAP.He also a rapper...
Birthday dia lepas sehari birthday aku!XD
4th November...aaa...tak tau nak komen apa dah


Ricky.Budak comel.//HAHAHA
Muka dia still macam dia masa kecik...
Itu je yang aku boleh komen


Changjo.Da Maknae,but macam tak je...sebab muka dia dah matang...
Ahh...sharing birth month!Hihi...

Aku minat semua lagu dorang...especially,No More Perfume On You,Angel,Brushing and Beautiful Girl...

Sebagai pengakhiran,tengoklah MV ni...hihi...ppyong!//sorry kalau banyak merapu



You May Also Like

1 your comments

  1. : awak ambek laki kesayangan kita >.< jahat lah !
    saya dengan Chunji hari jadi sama tau ! bulan lah -.- tapi hampir tau ~ 13 dengan 5 ! dekat tu ~ hoho :)

    ReplyDelete