Happy Birthday To Myself And To Heo Young Saeng...

by - 00:36

Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Today,I'm grown up already.
Umur eden dah masuk 14 tahun...hihi
Dah tua dan dah besar dah aku ni...
Untuk seminggu ni,aku tak boleh online.Sebab kena denda dengan ayah aku.So,minggu depan baru boleh online macam biasa balik...

Before that,aku pun nak ucap selamat hari jadi dekat Heo Young Saeng oppa!
Aigoo...kitorang share birthdate!


Kepada bini-bini oppa,jagalah oppa dengan baik ya?Hehehe...

Hari ni...eh,tak,semalam...aku pergi interview untuk Pengawas Pusat Sumber Sekolah untuk tahun depan.Memang rasa nervous gila!
Lepas je nama aku kena panggil...cikgu tanya...
Dan...soalannya...bukannya menjurus ke arah pasal pusat sumber pun...hailaa...mati-mati aku ingat macam tu...rupanya soalannya pasal diri aku ni je...-.-

Okay,aku pun harap gak untuk dapat jawatan tu...and resume aku memang poyo gila...
Sebab ayat jawapan untuk kelebihan diri dan kenapa saya nak jadi pengawas pusat sumber sekolah tu memang ayat paling poyo yang pernah aku tulis...

Aku memang banyak merapu kan?Uhuh...pasal fanfic,aku dah siapkan chapter 2...kejap lagi aku post...
Dan,semalam,aku dapat buku teks form 3...Maknanya,cuti nanti,aku kenalah prepare untuk form 3 punya syllbus //betul ke aku eja ni?

Bla,bla,bla...aku penat...nanti jelah aku cakap lagi...oh ya,kalau ada yang wish birthday kat aku,thanks okay?Nanti,minggu depan,baru dapat nak balas...sebab aku online kejap je ni...and,aku nak tolong ibu aku buat kek coklat yang aku nak bawak pergi sekolah esok...hehe...

You May Also Like

0 your comments