I'm gonna update my blog soon...

by - 03:55

 
Happy Birthday to my beloved Power Voice,Chunji aka Lee Chan Hee.May God Bless You Always...
Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Okay,firstly,tajuk entry ni memang takde kaitan dengan nampyeon aku ni...because,aku tak dapat nak buat entry pasal dia pagi ni...
Because aku ada benda lain yang nak kena buat.So,aku terpaksa tunda entry untuk dia ke hari esok.

Hurmm...aku ada macam-macam perkara nak update.But,aku ni malas sikit.Haha...sekarang ni aku dah tak berapa nak rajin untuk update blog...
Lagipun,next week exam.
Final punya...dahlah selaras satu negeri...Mesti mencabar aku punya otak yang tak berapa nak pandai ni~
=="

Lepas exam ni...aku nak buat perkara-perkara yang belum aku siapkan...
Contohnya macam fanfic,cerpen dan e-novel...
Dah lama aku tak tulis e-novel...harapnya aku dapat mengarang semula...sebab sekarang ni aku tulis fanfic je...
So,aku kena try tulis e-novel balik...sebab orang nak baca e-novel I Love You,Cikgu tu dah tanya bila nak siap...

Okaylah...tu je yang aku nak cakap...so,esok aku nak update pasal birthday nampyeon aku,Chunji...maybe jugak ada something special yang akan aku buat esok...so,kepada madu-maduku...nantikanlah~

You May Also Like

0 your comments