Now I'm addicted with Teen Top!

by - 01:52

Kyaaa!Teen Top!


Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Hari ni...aku baru berkesempatan nak hupdate blog ni...//cehh...selalu ada masa
Kekeke...

Hari ini aku nak post pasal Teen Top...
Dorang ni kpop idol
Aku minat dorang since dengar lagu No More Perfume On You
Bias aku dalam Teen Top ialah Niel dan Chunji
Aku minat dengan semua lagu diorang~

Niel

Chunji

Well...sekarang ni aku tengah berusahan nak dapatkan album Teen Top yang baru...
RM 63...mana nak cari duit tu?
So...bak kata ibu aku...pandai-pandailah kamu kumpul duit sendiri...
:3

Aku beli CD UKISS...semalam aku beli...ada banyak album KPOP...Infinite,Kim Hyun Joong,SHINee,KARA,2NE1,BigBang...banyak sangat!Sampai aku hampir-hampir tak dapat buat pilihan nak beli yang mana...tapi,CD tu...album mini je...bukan yang Neverland tu... 

You May Also Like

0 your comments