Contest:Once Upon A Time...my love story

by - 02:49


Assalamualaikum.Hello and Annyeong!
Nampak tak kat atas tuh?
Aku nak join kontes ni.Ni first time aku join,sebab tak pernah sebelum ni aku join apa-apa kontes.
Hihi~

Aku suka kontes macam ni.Dia macam buat fanfic.
Setelah beberapa hari fikir masak-masak,aku buat keputusan untuk join kontes ni.Sebab apa?Bukan sebab hadiah dia yang best belaka.Tapi,sebab aku suka kontes yang bentuk camni.Yang boleh buatkan aku rasa happy nak join. #itujesebabnya :D

Kontes dicreate oleh kawan KPOP BLOGGER aku.Nama dia Hazirah.
Okaylah...kalau nak join boleh tengok link ni klik sini
Lalala~
Aku nak siapkan,dah cepat-cepat hantar,sebab nanti aku dah nak exam,takut tak boleh siap kalau buat lambat-lambat.So kalau suka,joinlah!Kontes ni tempoh dia sebulan....

You May Also Like

0 your comments