Hari Terakhir Di Tahun 2012

by - 17:36



Assalamualaikum,Hello and Annyeong.
Hari ni 31 Disember 2012.Merupakan hari terakhir dalam tahun 2012 sebelum 2013 menjelang tiba.
Cehh ayat...HAHAHA

Dalam tahun 2012 ni,banyak pengalaman,kenangan dan dugaan yang telah aku lalui.
Gembira,sedih,gelak,tangisan...semua ada.Complete.
Tahun ni aku banyak gelak,banyak nangis.Macam biasa over sensitif -.-

Esok,1 Januari 2013.Hari jadi satu-satunya adik yang aku ada.Dia dah besar.Macam tak percaya je.
LOL
Esok jugak hari yang tunggu-tunggu.SNSD punya comeback (〃^∇^)ノ


Sekolah pun dah nak bukak.Kejap betul cuti sekolah tahun ni ⊙﹏⊙
Aku takut nak tahu aku masuk kelas mana u.u

Apa lagi aku nak tulis ya? ._.
Dah lupa ;_;
Malam ni nak pergi tengok Countdown 2013 kat pekanlah ._.
Kalau adalah...tapi ada ek? ._. 

Okeylah,aku pergi dulu
Au revoir


p/s: Semalam Jaejoongie menang 'Best Newcomer Awards' kat MBC Drama Awards.Chukkahae oppa~ *o*

You May Also Like

0 your comments