Tukar theme blog dan...meraban seperti biasa...

by - 17:16



Assalamuaikum,Hello and Annyeong.
Macam biasalah,aku update blog macam dah berkurun tak ada update lol.
Baru je tadi aku habis tukar dan salin baju blog ni XD HAHA
Pinkeuu habis~

Actually malam semalam,masa tu dalam pukul berapa ntah.Maybe pukul 2 lebih.
Tiba-tiba aku terbayangkan theme blog tahun 2013.Memandangkan aku memang tak sabar gilaa nak tunggu Girls' Generation punya comeback,aku dah siap tukar dp dengan cover timeline fb,dengan fb fanpage aku dengan gambar teaser dorang.Serious aku rasa member SNSD flawless gila-gila.Terutamanya Jessica.
Sampai aku terfikir nak letak 'I Got A Boy' as nama blog.Parah aku ni...lol

Aku pilih Tiffany,sebab dia punya gambar teaser comel *o*
Aku start edit dalam pukul 2 petang,then habis dalam pukul 4 petang.Kiranya ni paling cepat,sebab aku memang dah nekad nak tukar,sebab nanti mesti aku dah jadi malas dan mula buat lupa dengan benda alah ni.

Aku tau header tu agak...terlalu simple macam orangnya,yang sangat pemalas nak buat header cantik-cantik macam orang lain ToT sobsseu
Lagi sehari je nak masuk tahun baru,hari ni tak kira lol...
Aku dah tukar lagu blog.Haritu,aku tukar lagu yang abe Changmin nyanyi,tak sangka ada orang suka lagu tu eh? XD Cehh...aku pun sama.Tajuknya 'A Person Like Tears' ost Jeon Woo Chi.
Yang lagu blog baru ni,tajuknya 'Spectrum' by The SM Performance yang terdiri daripada Yunho (TVXQ),Eunhyuk & Donghae (Super Junior),Taemin & Minho (SHINee),KAI & LAY (EXO).

Omg ;_; untunglah sape ada astro.Aku #TeamTakdeAstro.Sebab ayah aku kata 'Cukup-cukuplah dengan wifi,kalau tidak...ayah bagi astro,tapi takde wifi,' ayat ayah aku tu memang buat aku fikir 10 kali sebelum nak mintak dia pasang astro kat rumah.Tapi kalau balik kampung aku memang suka tengok ONEHD kat rumah pak ngah dengan KBS dekat rumah paksu aku XD
Kadang-kadang buat macam rumah tu aku punya lol.


Lepas je SNSD buat comeback,aku akan tutup akaun facebook,eh...rasanya tutup camtulah,tak deactive kot...tapi ayah aku suruh gantung facebook -.- maknanya deactive lah kan? ._.
Aku nak belajar bersungguh-sungguh.Ibu aku dah bagi arahan suruh aku stop online,dan dapatkan lebih dari 5A masa exam.Sadis betul ayat ibu aku time dia cakap tu.Aku dahlah pelajar yang tak berapa nak pandai.
Adik aku pulak nak UPSR,lagilah aku kena stop meraban di intenet.

Sekejap je masa berlalu...tup-tup aku dah nak masuk Form 4.Okey aku tak dapat terima hakikat yang aku ni dah tua ;~~;
Baru je sebulan lebih aku cukup umur 15 tahun -.-" Aku adik,yang perasan muda dan sungguh childish sejak kecik,padahal first daughter Uncle Azhar TT_TT

Aku macam biasa meraban bila tulis post.Heee...camnelah aku nak kembali ke landasan kalau asyik terlajak je ._.
Kbaii.


You May Also Like

0 your comments