[LATE POST]: Happy Birthday,Dayah!

by - 16:24



Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Whoaa dah nak dekat sebulan jugak aku tak update apa-apa kat blog aku ni ._.
Lol.Lepas je raya,aku terus menjadi seorang budak yang malas nak update.Lagipun sekarang ni,tengah study gegila untuk PMR.Tak sampai 3 minggu,dalam 26 hari lagi dah nak dekat PMR.
Fuhh...
Oh ya,untuk adik-adik darjah enam yang ambil UPSR,'Kak' Lina wish good luck dekat korang.Especially buat Ana,bini Jonghyun.Buat baik-baik untuk UPSR.Walaupun orang kata UPSR ni tak penting,tapi sebenarnya semua exam sangat-sangat penting!Act,aku menyesal sebab Science aku dapat C -.- kalaulah boleh diundur masa...tsk

Okey.Back to our post title.Hehe.
Happy Birthday,Dayah!
Aku tahu post ni dah terlewat sehari.Sepatutnya aku tulis semalam,tapi sebab aku balik lambat dari sekolah,so terpaksalah delay post ni hari ni.Mianhae,Dayah ;_;

Dayah,semoga Allah panjangkan umur kau dan semoga kau akan sentiasa dilimpahi dengan rahmat
Buat yang terbaik untuk PMR nanti,okey? :) Aku tahu post ni agak skema dengan ayat skematik letronikus yang aku karang lol tapi post ni memang khas untuk kau.Best friend aku pun jealous gila bila dapat tahu aku nak buat post untuk kau sempena birthday kau XD Yelah,sebab masa birthday dia,aku tak ada masa nak tulis wishes untuk dia.

Kau nak tahu tak?Aku tak sangka yang kita boleh jadi kawan.Online friends.Haha.Aku ingat lagi kau tegur sebab dp aku 'terlalu cun' untuk dilihat.Masa tu aku kena dare dengan sorang budak ni,pakai dp hantu untuk sehari XD
Lagi best,sebab kita sebaya,so senanglah nak luahkan rasa hati aku ni
Cewahh...

Aku harap sangat friendship antara kita akan kekal,mungkin sampai tua?Haha...harapnya macam tulah.Kalau ada peluang untuk berjumpa,insya-Allah...kita akan jumpa jugak ^_^
Apa aku nak cakap lagi eh?Aaaa...nanti hadiah untuk kau tu aku post lepas PMR *.*
Kau tunggu jelah,sekali dengan surat yang penuh dengan ayat skema aku XDD

You May Also Like

0 your comments