I'm a bad author ._.

by - 17:26



Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Selamat Hari Malaysia!
Dah 49 tahun negara kita bergabung sebagai satu negara dengan Sabah dan Sarawak.Okey,pasal pembentukan Malaysia tu memang ada dalam bab sejarah form 3,so...yeah...adalah sikit pengetahuan yang aku tahu pasal negara kita ni ^^

Back to the main topic or title.
Actually aku ni jahat.Lol jangan tanya kenapa.Tapi aku ni jahat sebab jarang,malas dan selalu biarkan fanfic aku terperuk dalam blog fanfic.Kalau dah sambung tu pun macam tak best je.
Sekarang ni memang hiatus,tapi aku tak boleh kawal imaginasi dan fikiran aku dari berfikir.
PMR lagi dua minggu je.Serius kecut perut eden ni bila fikir pasal PMR.

Sekarang ni aku dah tak online fb.Malas dan aku nak jauhi fb untuk seketika.Aku lebih suka dekat dengan Asianfanfics.Pelik tapi itulah hakikatnya.Tsk...
Twitter pun adalah jugak aku online.Selain meraban dan merepek,retweet...itulah kerja aku dekat twitter.
Dulu sangatlah malas nak bukak twitter.Haha

Urmm...siapa yang selalu baca fanfic dekat Asianfanfics mesti tahu kan yang Malay fics tak berapa dikenali sebab mostly fanfic dekat site tu dalam English.Tapi memang ada Malay fics.So,aku adalah jugak dengan muka tak berapa nak malu,memulakan career (?) dengan posting fics dekat sana.

Aku ada jugak post fanfic yang memang dah complete,okey...itu oneshot...kalau yang banyak chapter,aku tengah fikir sama ada nak post ke tak,sebab...rasa macam tak best je...tapi aku ada post new fics.Semuanya masih lagi di foreword sebab aku nak post lepas habis exam.
Sama jugak dengan Oneshot:Beautiful Stranger.Aku minta maaf dekat semua followers dekat blog fanfic aku sebab aku ni tak serius bila nak update.Writers block.Masalah utama.Mungkin bukan,malas.Ya itu masalah aku.

Writers block tu kadang-kadang.Bila aku dah lama tak perah otak dan menulis,itu sebabnya writers block datang menganggu.


Only One (feat.Jaejoong,Yoochun and You)


I Like You The Best (feat.Yoseob,IU,Jaejoong and You)

Silalah rajinkan diri untuk view dan baca story aku ni ._.
Bukannya tak nak post dekat blog,tapi aku nak habiskan semua cerita dalam blog fanfic,dan ia memakan masa yang panjang...huhu...



Cerita Kai tu adik aku punya,tapi dia suruh aku yang tulis.Pandai betul budak ni =='
Ahaha...masalah...Kai bukan bias aku...huhu...itulah hakikat sebenar...tapi aku akan cuba tulis cerita tu khas untuk adik aku.

Kepada sesiapa nak tanya aku pasal apa-apa boleh contact aku dekat twitter.
Kalau nak cari kat fb,tunggu next month baru aku bukak...hahaha...
Aku rasa hidup agak bebas bila tak selalu online fb.Semak fikiran aku dengan macam-macam perkara bila online.Huhu...twitter tu taklah menyemak mana pun...lol

Errr....aku rasa pelik hari ni.Tu je.Ayat pun aku tak susun elok-elok.Harapnya ada manusia yang paham...huhu...

You May Also Like

0 your comments