Harharhar ._.

by - 17:20


Assalamualaikum,Hello and Annyeong!

Wooo...esok dah mula trial exam...aaa...pagi tadi masa waktu BM,cikgu suruh kitorang susun meja sebab nak exam esok.Lepas tu semua classmate aku dengan aku sekali pergi kelas form 5.Nama kelas aku lupa,sebab tak hafal -.- hoho kalau kelas form 1 sampai form aku tahulah,sebab nama kelas sama aje.Lol xD
Cikgu Geografi aku suruh sesiapa yang nama dia dalam kedudukan tempat duduk masuk kelas lepas susun meja.Kelas tu semuanya budak kelas 3 Permai *kelas aku*

Cuma,aku dengan beberapa classmate lain terpaksa pergi kelas form 5 yang satu lagi sebab nama kitorang maybe dekat kelas tu.Then,kitorang kena duduk dengan budak-budak kelas 3 Gigih.Serius aku rasa janggal sangat bila masuk kelas tu...walaupun kitorang sama-sama ambik KH Perdagangan ._.

Aaaa...yang tak bestnya,budak-budak kelas 3 Setia,3 Murni dengan 3 Cekal dapat duduk dekat dewan.Huhhh...tak puas hati pulak aku dibuatnya -.-" kfinee tiga kelas tu muat dalam dewan.Kelas 3 Bakti,3 Permai dengan 3 Gigih dekat blok A,kononnya dewan kedua.Eheh...

Okay,sepatutnya aku kena bersyukur jugaklah sebab ada jugak tempat nak jawab periksa.Ya Allah,ampunkan hambaMu ini...asyik tak bersyukur aje dengan apa yang diberikan ._. Bulan puasa aku kena banyak beramal bukannya buat benda tak patut -3-

Hari ni aku hampir-hampir nak buat pecah rekod untuk kali kedua,dengan balik rumah jalan kaki :D
Tapi hasrat tu tak kesampaian sebab ayah aku tiba-tiba hon masa aku tengah nak call guna public phone.Bulan puasa boleh pengsan kot jalan kaki balik rumah...huhu...sebenarnya,aku terleka sebab lepak lama-lama dekat library,lagipun Balqis aka best friend aku tu bertugas hari Selasa dekat library sebagai librarian.

Hoho,paling bagus,kena perli dengan kakak senior yang bertugas dekat library sebab boleh lagi aku dengan Zarith cerita pasal Kpop ==' Memang tak patut betul kitorang ni...tapi tak boleh nak kawal...lagi-lagi kalau pasal EXO~Huihh...macam-macam cerita keluar!Pasal fanfic EXO yang kitorang nak buat bla-bla...
Yeah,also pasal T-ara dengan Hwayoung ;_; Zarith kata,maybe Hwayoung akan masuk YG Entertaiment.Itu mengikut apa yang dia mesej dekat aku malam semalam...Idk~

Aku bincang dengan Zarith pasal impian aku sejak form 1.Aku tanya dia siapa artis korea yang aku nak guna dalam e-novel 'Tanpa Kata' yang tajuk lamanya ialah 'I Love You,Cikgu!'.Aku nak buat remake e-novel tu -_- sebab cerita asalnya sungguh merepek sampai aku sendiri nak terjun dalam laut bila baca balik u.u
So,mula-mula asyik cadang-cadang sampai terkeluar nama Siwon,Donghae,Kim Bum...last-last aku cakap
"Apa kata aku guna Chanyeol?"

Hahaha -.- aku memang berniat nak gunakan member dari EXO sebagai Hariz Adrian,hero dalam e-novel tu :D
Kalau Amani Arissa,aku nak tetapkan Lisa Surihani,tapi...hurmm...aku nak guna Izara Aishah pulak ;AAA; tapi...tapi...tsk =='
Zarith cakap Chanyeol boleh jadi cikgu garang xDD wahh...mesti best kalau Arissa kena marah dengan Cikgu Hariz,aka Chanyeol
*fangirling*

Asdfghjkl actually Chanyeol tu bias aku dalam EXO K *o*



Gambar ni untuk The Face Shop right?Aaaa...bila nak keluar gambar dorang,or anything dekat The Face Shop Malaysia? ;_; Tiga minggu lepas aku pergi AEON,tengok kedai The Face Shop still ada muka Kim Hyun Joong ._." kalau ada,aku sanggup spazzing xD

Comelnya ;AAA;




Hensem gilaaa bila dia pakai spectacles ;_; *dying* hoho -.- sesuailah jadi Hariz Adrian xD

Lol sorry sebab spam banyak gambar Happy Virus ni ~.~
Kbaii

p/s:aku dah letak shoutbox baru ._. lol ini pun sebab aku rasa nak letak.Silakan rajin memberi shoutout korang,hah!Jangan nak mengutuk aku sudah!Karang aku katok karang baru tau!

You May Also Like

0 your comments