Asdfghjkl

by - 17:38



Bias baru ._. selain Lay~lol
Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Ehem,firstly aku tahu aku dah lama tak tulis apa-apa kat blog ni.
Semuanya sebab kemalasan yang memang tahap gaban ._.
Orang lain rajin je nak update,aku pulak...sebaliknya.
Kalau camtu baik tak payah buat blog kan?Kalau dah malas -.-
Ahaha...aku ni tak berapa okey untuk sekarang ni.

Lagi beberapa minggu je nak Trial PMR,aku still boleh lepak dekat fb then baca fanfics dekat Asianfanfics.
Bagus kan aku? =='
Dekat sekolah,cikgu-cikgu asyik sebut pasal Trial je ._. mana tak tensionnya aku ni ;~;
Nasib baik kerja kursus semua dah settle,memang aku rasa lega sikit bila dah siap.Tak payah nak pening kepala nak fikirkan benda tu lagi.
Ada orang cakap,Trial punya soalan susah...betul ke ni? ;AAA;
Lol,aku teringat masa aku darjah enam dulu.Serius aku cakap,masa darjah enam,aku banyak main-main.Trial UPSR pun aku tak sedar bila,tengok-tengok dah keluar result -.- tsk

Sekarang ni bukan main-main,sebab aku bukannya budak-budak lagi.
Orang cakap PMR senang,tapi bagi aku...semuanya susah +.+

Keh,simpan cerita pasal sekolah and Trial PMR.Aku nak bagitau yang aku dah edit blog ._. tapi aku tengok macam sama je -.- *fail*
Aku tetap nak biru.Header,aku gunakan Yeollie atau nama sebenarnya,Park Chanyeol,EXO's happy virus XD
Dia bias aku jugak,tapi dalam EXO K,sekali dengan Thehun *Sehun* also Suho.
Lagu untuk blog,What Is Love-EXO K,aku bukan tak nak guna lagu What Is Love versi Cina,tapi lagu What Is Love versi Korea ni adalah lagu EXO yang buatkan aku mula minat dekat EXO K & M.Kalau orang lain,maybe lagu History or MAMA,tapi aku lain sikit...hehehe...

Lay captured my heart *~* dia bias aku yang pertama dalam EXO sebelum Chanyeol,Kris,Sehun dengan Suho.

Nama blog ni aku tukar jadi Honey Honey.Sebabnya aku tersuka dengan lagu Gangkiz,Honey Honey.Salah sorang member Gangkiz sama birthdate dengan aku (〃^∇^)ノ
Tahun ni aku sambut birthday dengan Heo Young Saeng,Ren dengan Eunbyul.Kekeke happy gila ni XD
Eh,by the way,birthday Kris lepas tiga hari birthday aku  \(^ω^\) 


Aku akan buat oneshot baru (─‿‿─)
Inspired from f(x) new song; Beautiful Stranger...lyrics translation lagu tu memang sebijik dengan cerita yang aku nak tulis tu ._."
Featuring Kris EXO M


Klik pada gambar tu untuk baca foreword kat blog fanfic aku

Also,kalau korang nak tahu...aku ada post dekat Asianfanfics.Yeah aku tahu kat sana Malay fics tak berapa dikenali sangat,sebab semuanya banyak English fics.


kbaii.

You May Also Like

0 your comments