Can't Say Anything...

by - 23:22


Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Hari ni hari Ahad.Yeahh -.- esok sekolah.
Next week sampai 10 Ogos merupakan 'Hari Peperangan Se-Malaysia' bagi student form 3,calon PMR 2012.Huu...dashyat kan?Even trial pun macam nak pergi perang ==' uhuh,itu belum lagi peperiksaan sebenar.Aaaa...ibu aku cakap,mulai esok tak boleh online dah TT_TT huwaa *cry at jaejoong's shoulder*

Tapi...aku tengah excited nak tunggu drama 'To The Beautiful You'
Omg Sulli dengan Minho aku ;_; oh waeee
Kenapa bulan Ogos dorang nak tayang ;-; dahlah aku tengah nak exam trial ni -_-
Paling best lagi ada EXO wehh EXO *o* semakin lama aku melayan EXO semakin ramai member EXO merosakkan list bias aku yang sedia ada...pfftt it's okay sebab dorang memang patut pun masuk dalam list bias aku xD



Source: To The Beautiful You Fanpage

;AAA; Lay oppaaaaa~Krease oppaaaa~ *fangirl mode*

Aku ada study jugak ._. tapi aku ada jugak curi-curi baca novel dengan fanfic dekat asianfanfics ._."
Baru je minggu lepas aku beli novel.Lol tapi baca separuh je...sebab tiba-tiba tak ada mood nak baca -.-
Ermm...aku ada tulis fanfic pasal EXO's Kris ;_; err,sepatutnya nak start Lay dulu,tapi alang-alang tangan gatal nak menulis...so,dah siap chapter 1.Tapi aku tak publish dekat blog fanfic lagi,sebab short update je...so lepas habis trial baru nak post dalam blog fanfic tu ._."

You know what?Semalam aku jumpa pendrive lama aku yang aku sangkakan aku dah buang *cries again on Yixing's shoulder*
Happy sangat bila tengok document e-novel aku still ada dalam tu.Bila check semua cerita e-novel tu,aku rasa macam nak terjun bangunan pun ada -.- penuh dengan kemerapuan yang melampau.Tsk...
Okey,stop merepek.Kfinee.

Hurmm...aku nak wish good luck to Aina,Dayah,Firah,Nadhira,Zarith and all to PMR candidates.Do your best in exam okay? :D

Kbaii...err...ibu aku dah marah tuu...good night :DD

You May Also Like

2 your comments