Why Two?

by - 09:13

Ahaha ._. over pulak deme ni -.- lol Kiseop ~.~
Assalamualaikum,Hello and Annyeong
Ahad.Hari terakhir cuti sekolah ._.
Aaaa...aku tak nak sekolah!!!Sebabnya aku semakin bosan...tapi,kalau tak berpelajaran macam mana nak ada masa depan yang cerah kan?Hurmm...

Aku nak tulis tentang blog fanfic aku.Bukan orang lain.Orang lain,mereka punyalah...bukan aku :P
Tsk...
Hari ni aku fikir sesuatu.
Kenapa aku ada dua blog fanfic?
Jawapannya baru aku temui hari ni.

Aku mula menulis fanfic pada akhir tahun 2009.Aku mula publish fanfic masa aku form 1.Aku publish dekat note dalam facebook je ._.
Haha...tapi malangnya cerita kat note tu aku tak sambung.Sebab aku kena rombak semula.Tapi,aku tak tahu bila aku nak mulakan,banyak lagi fanfic yang aku still belum siapkan.
Aku mula jadi blogger masa awal bulan November 2010,lepas beberapa hari aku sambut hari jadi aku ke 13 tahun.Mulanya aku tak minat pun nak buat blog fanfic.Nanti takut susah nak handle *lol*

Tapi masa bulan Disember 2010,aku create satu blog khas untuk fanfic.
Hmm...aku banyak promote fanfic aku sendiri ._. Masalahnya aku ni penyegan =='
Tu yang susah sikit.
Hehehe...

First post aku pasal fanfic dalam note dekat facebook aku tu.Main copy paste je masuk dalam blog...hahaha
Then,second story...aku tulis pasal Jaejoong dengan Eunjung.Aku sendiri tak sangka,sebab aku baru check baru-baru ni,bila nak delete story yang aku tak nak dalam blog fanfic.Bila baca balik,adalah sikit-sikit nak dekat macam Playful Kiss,sebab time tu aku tengah addict gila dengan k-drama tu.Tapi,kalau boleh aku tak nak langsung sama dengan drama tu.Aku tak nak jadi pencuri.*lmao*

Sekarang ni,lepas hampir dua tahun aku mulakan blog fanfic tu...aku lebih senang menulis di Microsoft Word dan post dalam blog fanfic.Walaupun aku punya fanfic tak hebat,awesome,menarik hati...aku tetap cuba untuk terus menulis,dan adakalanya aku rasa macam putus asa,rasa nak mengalah dan berhenti menulis.
Namun,aku tak boleh.Menulis dah jadi macam sebahagian dari diri aku.It's hard to do so...
Lagipun,sejak aku form 1,aku ada cita-cita untuk publish novel.

Blog fanfic yang aku maksudkan ialah blog fanfic ini

Bilalah aku nak tukar design blog fanfic ni -_- ahh...jap lagi kot...

Dulu blog fanfic tu tak macam sekarang.Dulu aku kuno bab-bab blog ni ._.
Ahh...nak tunjuk gambonye,tapi aku dah delete file-file dulu -.- it's okaylah...ni pun aku sudi tunjuk ._.v

Second,aku ada lagi satu blog.Blog tu bila aku fikir balik...kenapa aku buat blog ni?
Then,bila aku tengok post-post dalam blog fanfic tu...aku perasan sesuatu.Semuanya fanfic DBSK.Korang kenal kan? :)
Aku memang langsung tak letak fanfic artis kpop yang lain dalam blog tu.Aku mula post time akhir tahun lepas.Masa tu aku kena denda dengan ayah aku,tak boleh online dua hari.Hahaha...so,aku tulis satu fanfic.Insya-Allah,fanfic tu tak lama lagi akan siap,sebab tinggal lagu 1/2 bab je lagi.


Harhar -.- design blog fanfic ni pun lebih kurang je dengan yang atas tu ==' tsk 

Semangat nak menulis memang selalu ada...cuma kalau ada banyak sokongan baru rasa best sikit nak update.A comments can make me feel being a high-spirited writer.
Kenapa dua?Maybe you should know these.

Lina's Fanfiction Blog is a blog for any fanfics.Tak kisahlah fanfic artis kpop yang mana pun,semua ada aku post dan tulis.
Sweet Lovely Fanfiction is only for DBSK's fanfiction.It's special blog to me,because I miss when 5 members are together.I hope one day,DBSK and JYJ will pair up again till forever.Sometimes,aku rasa nak menangis bila tengok mereka punya old videos.Ia sungguh menyedihkan...

Rooftop Prince *o* ahh...aku belum sempat tengok semua episod -.- tsk dah nak habis cuti dah,mulanya dah bertekad nak tengok cuti ni ==' 
By the way...nanti aku nak post pasal new fanfic poster untuk fanfic aku :)
Have a nice Sunday...

p/s:hari ni aku bangun awal sebab nak post fanfic,dan siapkan fanfic Can I Love You untuk chapter 9 & 10 XD lol aku tidur pukul empat pagi,then bangun subuh (Y) sarapan pun makan biskut cicah air teh je lmao~

You May Also Like

1 your comments

  1. haha, ayat akhir tu takleh blah. btw, sambungla ff tu, lame tak bace ^^

    ReplyDelete