Kenapa aku?!

by - 23:22



Assalamualaikum,Annyeong and Hello
Hari ni...hari paling sedih dan bengang aku.
Aku tak tahu siapa yang nak aibkan aku dengan sorang kawan aku =="
Hal ni terjadi waktu pertama.Masa tu Science...dan pengawas form 5 buat sportcheck.
Nasib baik aku punya photocard JYJ tak kena rampas,sebab kakak yang check tu tak bukak purse aku.
Okey,lepas habis dua waktu.Masa dekat kelas...tiba-tiba nama aku kena panggil.
Aku terkejut!First time kena panggil dengan pengawas.Did I do wrong?

Dorang soal aku dengan kawan aku.
Salah seorang pengawas tu bagitau yang...ada other prefects dorang nampak aku dengan kawan aku kat fb rancang nak bawak phone dengan kamera.Opss!Mereka salah.Aku dengan kawan aku cuma bergurau.Lagipun aku memang suka gurau-gurau dengan kawan aku tu.Urghh -_-

Aku bengang sebab:
1.Hak privasi aku diganggu.
2.Aku tak tahu macam mana dorang boleh sibukkan diri tentang perihal aku.
3.Why should provoke us to admit things that not we do?!

Ya.Dorang desak...pembetulan.Not them.But,ada sorang pengawas ni yang desak aku dengan kawan aku mengaku hal yang sebenar?What?!Hello!Aku memang tak ada benda nak dibagitau!Aku memang tak bawa kamera or phone.Sebab aku ke sekolah untuk belajar!
Reasonable lah sikit!

Ada sorang pengawas tu kata aku tak bersalah,but other prefect tengok aku macam aku betul-betul bersalah!Hei,aku tak buat kesalahan!I'm not!Aku cakap yang aku cuma bawa barang yang sepatutnya aku bawa ke sekolah.Contohnya buku teks,buku latihan dan pencil box.Itu jawapan selamba aku.Tengah bengang sebenarnya,walaupun riak muka aku masih tenang.

Lepas dah habis kena soal,aku memang tak puas hati dengan hal tu.Aku dengan kawan aku memang tertanya-tanya siapa yang berani nak jaga tepi kain kitorang.Entah kain dia yang terkoyak,tak pulak nak dijaga!To all people...please...mind your own business!Korang akan menempah dosa je kalau nak sibuk hal lain.
To 'you' who are telling stupid and crazy story about me and my friend,thanks so much!I'm thankful to you.I hope Allah will reward you with what you did :)

p/s:aku tukar nama blog untuk seketika ._." mood:emosi terganggu
jaejoong-ah...bogoshipo *~* *hugs jae and cry*
mianhae ._.v

You May Also Like

0 your comments