Aku dan E-Novel ._.

by - 19:41



Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Aku tengah bad mood ni -.- 
Nasib baiklah Jaejoong ada *haha* cehh aku ==
Aku cuma nak update blog ni,yang dah berhabuk dan bersarang.
Aku memang nak sangat selalu update,tapi banyak sangat halangannya,also aku tak reti nak fikir tajuk yang sesuai.

Lol tajuk tu pelik sikit.
Ermm,kalau nak tahu...aku dah mula tulis balik e-novel.Sebabnya,aku dah fikir untuk serius dalam bidang penulisan,walaupun aku punya pembendaharaan kata tak berapa okey *mengaku*
Sebenarnya,aku mula tulis e-novel since akhir tahun masa aku form 1.Huhu,mula-mula tulis fanfic je...then bila baca e-novel kat blog-blog...minat tu datang secara semula jadi.
First story aku...tajuk dia...*rahsia* haha...aku tak tahulah sama ada nak tulis balik cerita tu atau tak,sebab pendrive aku yang lama dah hilang dan semua e-novel yang aku tulis masa form 1 dah hilang.
Memang rasa sedih bila fikir balik. T.T

Masuk form 2,aku mula publish e-novel kat blog.Blog e-novel aku yang dulu aku dah delete *kejam*
So,tak payah cari mana dia *lol*
Kalau nak jugak,korang boleh bukak blog e-novel aku yang baru.Tapi baru ada setakat dua post jelah.


Kalau tak nak dan tak minat ...tak payah bukak.Sebab nanti buang masa korang je.
Aaaaa...dalam blog e-novel tu,aku re-new balik e-novel yang aku tulis last year.Yang lama punya macam asddfghjkl je bila baca balik -.-
Ciss,aku punya e-novel tu membuatkan aku suka cerita cinta antara cikgu dan murid *oh pengaruh komik sebenarnya*
Sebab tu jugak,fanfic Eternal Love *tukar nama,dulu Endless Love* aku buat watak Jaejoong sebagai cikgu.Manakala heroin dia sebagai student.
Tapi e-novel yang version baru ni,ceritanya akan lebih kepada benci kemudian jatuh cinta.Pfftt tak ada idea lain == *harhar,maybe orang akan kata macam tu*

Cuti sekolah ni,aku akan mula tulis balik fanfic...tak best bila hiatus ;~;
Boring yang amat,dan terseksa bila ada idea...
Lagi satu perkara,aku ada collaborate dengan kawan baik aku,dengan menulis sebuah e-novel.Jangan risau,otak aku banyak idea. *kononnya*


Hehe...kalau tak minat,jangan bukak,eh?
Sebab aku tau,tak ramai orang suka bila buat e-novel guna watak orang melayu,pastu ada orang korea bla-bla... -.-
Rasa nak tembak je orang tu *keh,aku kena sabar*



Antara dua poster e-novel tu,cuma satu je e-novel je yang aku punya.Yang satu lagi tu,fully by best friend aku ^o^

p/s:Kalau korang nak tahu,aku punya impian sejak form 2 ialah nak jadi novelis ._.v tapi aku segan gila nak mengaku aku ni minat sangat menulis.So,bila orang tanya...aku macam malu-malu kucing xD
Aku pun dah pasang niat nak publish novel sendiri *berangan tak sudah* kbaii

You May Also Like

0 your comments