I'm Back After A Long Time....

by - 02:25


Niel!Saranghae yeobo!>.< oh also Chunji! XD

Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Such a long time aku tak update~
Nowadays aku dah malas nak update blog...

Actually,dari hari Rabu lagi aku nak update,tapi,mood aku tak berapa nak stabil...
Mungkin sebab Jamuan Akhir Tahun Tingkatan 2 kelas aku yang begitu hambar dan tiada sikap bekerjasama~
Tsk Tsk...
Aku sedihlah...

Lebih membantutkan mood aku,bila ada yang bawak tepung sebab nak buat game...
Sudahnya,budak kelas 2 Gigih pun ikut join sekaki...dengan aksi yang ganas entah anak siapa tu,habis tepung tumpah kat lantai...
Then,cikgu ternampak....
Aku dengan kawan-kawan sekelas yang tidak bersalah kena marah -________-

Kena marah dengan Pn.Arbaiyah,Penolong Kanan Petang...
Lepas tu,Pn.Siti Khairiah pun marah jugak,siap suruh sesiapa yang terlibat cuci dan kemas kelas sehingga bersih...
Kelas dah macam kena tumpah dengan kapur je...
Budak-budak yang terlibat semuanya blah pergi tandas...

Nasib baiklah aku tak join,dan sememangnya aku takkan join!

Yang tak terlibat terus blah pergi lepak kat luar kelas...kitorang buat photoshoot kat luar kelas //LOL
HAHA
Walaupun setiap kelas,seorang je yang kena bawak kamera,kelas lain memang lebih daripada satu orang yang bawak...
Kelas aku je Ainaa yang bawak...
Menyesal tak bawak...
Opah Ain siap suruh bawak senyap-senyap lagi,tapi sebab aku budak baik (Y)
Aku tak bawak... -.-

Ada sesi autograph!HAHA
Aku siap tulis nama yeobo aku sekali,okay?Aku sign dekat belon~
Ada satu belon tu,warna macam Sapphire Blue...terus aku teringat kat Super Junior...

Sembang...sembang...aku bosan sangat,aku terus pergi tempat lain...
Ada dua orang kawan aku dari kelas 2 Gigih ni tetiba tanya aku pasal majalah epop malay bulan ni...
Aku cakap-cakap...tiba-tiba Zarith tegur aku...masa tu,dia nak pergi mana entah,dengan Fatin Amirah...Zarith kelas 2 Murni //kelas budak pandai
Aku kelas budak sederhana pandai (Y)

Aku lambai dia...biasalah...kitorang ni memang rapat since darjah 5,tapi,lebih rapat tahun ni,sebab kitorang selalu share fanfic sesama sendiri...

Aku terus sembang lagi dengan si Sharifah Nur Zafirah dengan Nur Munirah...tapi,err nama Niel dengan Chunji pulak muncul...tsk tsk...laki aku femes rupanya...then,Zarith turun balik...
Zarith bagitau something yang buat aku happy gila...

"Ada lagu No More Perfume On You!"



Aku rasa macam...terus aku terbayangkan step dance,Chunji dan Niel...abang aku,LJoe...bla2
Aku terus ikut Zarith dengan Fatin Amirah pergi kelas dorang...
Aku ajak sekali kawan aku yang dua orang tu...
Dengan muka yang agak malu-malu,aku masuk kelas 2 Murni...masa tu,Syazalina dengan Iwani tengah dengar lagu BEAST dekat lappy Hasanah //i mean her mother's lappy sebab mak dia cikgu pagi...

Aku tunggu,then keluar lagu No More Perfume On You
Apa lagi,aku terus nyanyi lagu tu,sebab aku ada hafal sikit lirik lagu tu...


Budak kelas 2 Cekal pun minat Kpop jugak,so ada yang intai-intai...ada sorang tu,minat Teen Top,bias dia Niel dengan Chunji
TT________TT


Lagu yang sempat aku dengar,Neverland,The Boys,Baby Don't Cry,Take Me Away,Be Mine,Hysterie...erkk apa lagi eh?Aku dah lupa...
Aku ada cakap...

Aku paling sayang Chunji dengan Niel!
Hebat tak?Aku mengaku~

Disebabkan masa tu,budak-budak kelas 2 Murni tengah nak kemas kelas,aku dengan kawan aku dua orang tu,mintak diri,sebab takut dorang yang lain marah...

Masuk je kelas,muka aku happy balik...
Tapi,kena soal siasat dengan Balqis a.k.a Kakak
Aku dengan selamba,cakap aku pergi kelas 2 Murni sebab Zarith ajak.Aku ceritalah ada lagu No More Perfume On You...kakak aku tu minat Teen Top sebab pengaruh aku,iaitu adiknya yang sungguh gilakan Teen Top

Kakak aku marah sebab aku tak ajak dia...tapi,masa tu aku tak nampak pun dia...
Aku terus duduk dekat tempat masing-masing...

Itu jelah...nak cerita lagi,takut tak cukup patah perkataan pulak...

Maafkan aku,kalau ayat yang aku cakap ni,pelik...sebab waktu tengah malam,otak aku malas nak kerja sangat...dan semuanya penuh dengan gif,dan kemerapuan...yang kena mention tu,aku ingat korang,bukannya aku nak kutuk korang...

Btw...blog aku ni still under construction,sebab dekat navigates tuh,masih terbengkalai...


Ehem,No More Perfume On You,yeobo~//LOL

You May Also Like

0 your comments