Super Junior 슈퍼주니어_Mr.Simple_MUSICVIDEO & pics

by - 01:16




FINALLY!MR.SIMPLE IS OUT!!!


Firstly,assalamualaikum,annyeong and hello!
Excited sangat!
MV Mr.Simple dah keluar!
Memang daebak giler ah...
Really likes it...
Okay,memang aku baru je tahu MV ni dah keluar,itu pun ada kawan dalam group kpop aku ni share...
Aku kena denda.For 2 weeks no internet,facebook and blogging!


But,aku curi2 onlinelah...
Asalnya memang nak tengok lagi 2 weeks,sebab nak tengok takut kantoi pulak...
Tapi,sebab membuaknya semangat ingin viewing MV Mr.Simple ni...aku sanggup stay up!
Hahaha...


Reaksi pertama....
Sungguh mereka tu sangat hansem!ILY SUPER JUNIOR!!!
Aku dah like untuk MV tu kat youtube,nasib baik aku buat account youtube...
But,aku heran gak,why ada yang unlike MV tu?
Lebih kurang 3000 +++ lebih yang unlike...


Apa kurangnya?Best apa MV tu!
Hebatlah Eunhyuk tu!Siwon,Kyuhyun,Heechul and all members memang hansem!Muahh!SARANGHAEYO!!!
(over pulak...)


Some pics yang aku tanya dari Mr. Google..hahaha






You May Also Like

0 your comments