Aku nak beli jugak!

by - 04:09

Assalamualaikum!Hello and Annyeong readers!
Hari ni aku online sebab aku nak update ff aku,chapter 10.
Chapter 11 mungkin esok.Dah start taip....
Hehehe...

Semalam (Sabtu),aku pergi keluar pergi berbuka puasa dengan family dekat Ipoh.
Pergi ke UO...haha...(untung orang ramai lorhh...)
Hujan...lebat...

Sebelum tu,aku memang malas nak pergi.
Mengadap depan laptop.Siapkan chapter 10.Aku berjaya siapkan cepat chapter tu daripada jangkaan aku,yang sepatutnya maybe waktu malam baru siap...
Hehe...

Masa dah sampai dekat sana,aku nak singgah kejap,pergi kedai Speedy (kedai jual cd,dvd,etc)
Tapi,mak aku kata nanti....
Lepas dah bukak puasa.Dah habis berbuka tu,aku terus pergi kedai tu.
Saja je nak tengok CD/DVD...
Kerja aku suka tengok.Nak beli tunggulah bila dapat bonus from mak aku

Kebetulan aku bawak about RM 20
Cehh...sikitlah...
Masa masuk tu,aku ternampak hubby aku!Dennis!
Kyaaaa!!!! >_< 
XD

Witch Yoo Hee


Tak silap aku nilah cover DVD tu...tengok harga...
RM 48!

Then aku geleng kepala...takpe...nanti aku akan beli jugak!

Pergi tengok yang lain pulak...
Terjumpa citer Baby & Me
Jang Geun Suk dengan Mason!
Teringat pulak fanfic aku!


Harganya RM 19.90
Aku kata dalam hati, 
"Nak beli!Nanti boleh buat experiment!Boleh siapkan fanfic! :D "
Then,mak aku suruh cepat,sebab dah nak balik dah...
Aku geleng,kata nak beli...
Harga memang RM 19.90,tapi RM 20 lah kan?Seringgit tu boleh mintak kat mak aku...

Mak aku kata lain kali...
Haish...sedihnya...
Teringat pulak masa aku merajuk sebab tak dapat beli DVD Personal Taste masa tahun lepas...
Sampai dorayaki favourite aku tu pun aku tak nak makan!Hahaha...

Sebelum nak balik tu,aku sempat tengok seimbas semua CD yang ada kat situ
Terjumpa album Beast!Super Junior M!Super Junior Super Show 2!TVXQ!Aigoo...pengsanlah...


CD ni!Harga lebih kurang RM 20 lebih...Okaylah...

Yang ni aku tak pasti harganya...

Aku bertekad nak beli DVD Witch Yoo Hee,Baby & Me,Spring Waltz,My Lovely Kim Sam Soon,dan Sweet Spy (kalau ada...)
Sebab semua ni adalah bahan ujikaji aku!Yang boleh beli dulu,aku akan beli...Yang tak boleh tu,kemudian...
Album pun aku nak beli...ada macam-macam...haha...

You May Also Like

0 your comments