First K-Pop DVD!

by - 03:15

Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Aku happy sangat!
Semalam kan aku post about benda yang aku nak.
Then,aku dah dapat!
XD

Sukanya aku!!!
Aku beli DVD Concert Tour CNBLUE!
Yonghwa!


Huhu!CNBLUE punya concert tour kat Japan!
Best!
Ini beli dekat kedai CD kat Tesco.
Even,tak banyak pilihan,aku beli je.Sebab aku minat CNBLUE!
Oh ya!Masa nak beli tu,aku ternampak DVD Fugitive Plan B!
Ternampak pulak Daniel Henney!Hansem gila! (curang!)
Hahaha...

Petang semalam,ada iklan citer Fugitive Plan B kat 8tv.
Nampak Rain sunbae je...hehehe
Petandanya,FUGITIVE PLAN B akan ada kat 8tv! (kot!)
Sebelum ni,ada gak tengok sikit dekat KBS World... (mana ade astro kat rumah!kalau ade,internet xde,sebab nak bayar pun punyalah mahal!)

Okay!Back to main topic! (aku memang suka melencong ke tempat lain!)

Harga DVD tu,RM 32.90...
Bayar je.Lagipun,aku suka CNBLUE!
Then,aku suruh tauke tu test DVD tu,kotnya elok ke,tak elok ke... (pentingkan kualiti!)
Heee...

Lepas dah test tu,aku puas hati,terus bayar...
Tauke tu kata; "RM 30,"
Aku kata dalam hati; "30?Huhu,thanks!"
Aku terus bayar RM 30,lagi RM3 tu aku simpan balik....:D

Balik dari Tesco,terus tengok kat laptop!
Ada 2 Part.



Part 1


Part 2

Antara pic yang sempat aku snap

..................

..............

..........

....




Yonghwa!


Jong Hyun


Jung Shin


Min Hyuk




Ni yang part lepas dah habis perform...dorang cakap dalam bahasa jepun...bla...bla...








Tu je yang aku nak tulis.Chapter 11 ff aku still tak siap.Sebab tengah syok tengok We Got Married;Khuntoria Couple!
Dan...esok aku exam! (tu je!)

You May Also Like

1 your comments

  1. Hana pun suka giler kat CN Blue...tapi Suju sentiasa di hati...hehehe...yonghwa oppa...hehehe...jungshin chingu..

    ReplyDelete