2017

by - 21:33


Assalammualaikum, Hello and Annyeong!
Kali terakhir aku update blog ni adalah masa aku sedang berada di semester 3 dalam Pra-U Tingkatan 6.

Sekarang ni dah habis STPM, sedang menunggu keputusan exam.
Buat masa ni, macam biasa aku selalunya dok marathon drama atau movie, dengan anime dan manga.
Disebabkan kesibukan belajar, aku tak berapa nak catch up sangat mana-mana k-dramas atau jdramas yang ditayangkan masa tahun 2015 dengan 2016.

Hahaha.

Bila dah lama tak update rasa macam rindu nak update tapi tak ada idea.

2016 sudah melabuhkan tirainya. 2017 pula muncul.
Aku ada jugak fikirkan beberapa azam yang nak dicapai untuk tahun baharu ni.
Antara yang paling utama ialah menabung sebelum berbelanja.

Sejujurnya aku ni bukan rajin menabung.
Tahun 2016 je aku rasa macam boros sangat-sangat. Sebabnya aku banyak habiskan duit dengan membeli novel terutamanya english books.
Jadi,untuk tahun 2017 ni aku berazam untuk menabung sebanyak mungkin supaya adalah jugak duit untuk waktu kecemasan atau sebagainya.

Selain itu aku berazam nak rajin-rajinkan diri untuk drive kereta ~
Haha.
Aku dah lama ada lesen. Mungkin dah nak dekat 2 tahun. Sebabnya aku belajar dan ambil lesen kereta masa lepas habis SPM.
Cuma disebabkan kesibukan belajar Form 6, aku jarang drive kereta.
Risau jugak kalau lupa!

Tahun 2017 ni aku rasa macam best sikit kot.
Firstly, my ultimate bias Kim Jaejoong oppa is back! Dia dah habis military service!
*happy dance*
Missed him so much!
Yunho dengan Changmin pun akan keluar tahun ni! Yoochun pun sama kot *rasanya*

#AKTF
I'm still believe in them!

Dalam masa yang sama aku tengah fikir pasal menulis ni.
Dulu rajin jugak aku menulis fanfiction.
Semalam aku saja-saja re-read fanfiction yang aku pernah tulis!
Rasa segan dan nak gelak pun ada!

(≧◡≦)

Kalau berkesempatan aku nak sambung semula semua fanfiction yang aku tinggalkan tu...
Cuti masih panjang~selain menanam anggur bolehlah jugak cuba habiskan fanfiction yang dah lama tergantung...hoho

Eh kira macam azam tahun baru lah jugak ye? (¬‿¬) hoho

Maybe that's all for now.
Mungkin tak terlambat untuk aku ucapkan 'Happy New Year 2017!'

Tata~ (─‿‿─)



You May Also Like

0 your comments