Terlalu banyak main-main?

by - 19:11



Gackt! XD
Assalamualaikum,Hello and Annyeong.
It's has been a long time since February.
Serius tak sedar masa berlalu dengan cepat -.- Mid Year exam pun dah nak dekat.
Cikgu kata 7 Mei nanti.Omg aku tak prepare apa-apa lagi!

Hari ni aku frust.Sangat.Sebabnya aku punya favourite subjek yang selalu aku sayang tu... aku dah gagal ._.
Aku suka subjek Sejarah.
Masuk form 4,subjek ni jadi susah sebab ada kertas 1,2 dan 3.Cikgu Sejarah kata,Mid Year nanti ada kertas tiga ;u;
Takut.Aku ada beli buku kerja Sejarah,tapi adalah tengok sikit-sikit pasal kertas tiga ni.

Aku mengaku,masa March test aku main-main.Haha.Masuk form 4 pun nak main lagi.Tak sedar lagi,tahun depan nak SPM.Tsk.
Aku dah tahu aku dapat nombor berapa.Okeylah.Last year susah nak dapat top 15 -.-
Mid Year nanti aku nak dapat tempat dalam top 10.
Aku target 3A.Yang subjek lain MESTI lulus.

Sepanjang cuti penggal pertama,aku banyak habiskan masa dengan fangirling,tengok j-drama.Aaaa...aku dah minat jpop balik u.u
Sebelum ni aku agak...jarang fangirl pasal jpop.Ngeee...aku suka j-rock.Bila study,aku suka dengar lagu,so,sekarang ni aku tengah addict dengan semua lagu Gackt.

Pasal fanfic.Aku ada update masa cuti.Walaupun time tu tengah cuti,aku tetap nak update cerita fanfic dekat blog-blog fanfic aku.Tapi aku dapat update dua je.Yang satu lagi tu...aku tengah tak ada inspirasi lagi ;~;
Oh ya,aku tengah on the way nak siapkan oneshot.Haha,idea oneshot tu aku dapat masa pagi-pagi buta.Fresh dari aku XD

Pasal photoshop.Aku dah lama 'tak date' dengan dia.Cuti haritu ada 'date' kejap.Buat header lol.Untuk blog-blog fanfic.Blog ni...aku malas nak tukar.Tunggulah sampai masuk anniversary blog ni ataupun tahun depan -.- Ahaha.Kejam.Tapi aku sendiri tak boleh nak aktif sangat sekarang ni.Ibu aku pun dah bagi warning pasal asyik online je.

Sebelum ni aku ada letak lagu jepun kan?
Aku tahu ada orang tanya kat shoutbox.Okey,nama lagu tu aku tak ingat.Tapi lagu tu OST anime yaoi favourite aku,Sekaiichi Hatsukoi.Aku gila anime okey.No bashing.Lol.
Minggu lepas,aku baru tukar lagu.Lagu Jaejoong :3
Tajuknya kalau aku tak silap,Healing For Myself.Sedih lagu tu,baca lirik pun sedih ;_; tak tipu.

That's all for now.Au revoir! :3


You May Also Like

0 your comments