Oneshot.Mengantuk.Bla,bla,bla -.-

by - 00:59


Assalamualaikum,Hello and Annyeong
Aku cuma nak tulis post pendek je.
Aku mengantuk -.- lol
Aku ada cerita oneshot baru


*klik pada gambar untuk baca*

Oneshot tu tahun lepas aku expand jadi series,tapi rasa tak best dan takde mood nak teruskan sebab banyak sangat karakter =='
So,aku ubah balik dan jadikan sebagai oneshot.
Asalnya oneshot ni aku tulis masa 2009,masa tu aku baru je mula minat menulis fanfic.Kalau diikutkan dengan sejarah bermulanya aku tulis fanfic,oneshot ni yang kedua selepas oneshot Love For You.

Tu je kot yang aku nak cakap ._.
Mengantuk sangat ni -..-
kbaii dan selamat malam...

You May Also Like

2 your comments

  1. thanks cause visit my blog! fanfic unnie daebak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne :) gomawo jugak sebab sudi baca fanfic unnie yg tk seberapa tuh >.<

      Delete