Changed And Updated

by - 21:08


Assalamualaikum,Hello and Annyeong
Dah hampir sebulan aku tak update,mungkin juga sebulan.. -.-
Okey,firstly...aku dah masuk form 3,dan masa amat mencemburui aku *cewahh*
Sebabnya aku selalu online waktu petang je,kalau malam pun,itu pun ayah aku bagi chance ._.

Sekarang ni aku selalu ada dekat sekolah,sebabnya ada kokurikulum dan latihan sukan.
Yes...sekarang ni aku dah bertukar ke sesi pagi,so balik lambat tu dah biasa *mungkin*
Tahun ni jugak,aku akan menghadapi peperiksaan yang sangat penting.



Tetapi,aku still update fanfic sampai sekarang,walaupun aku dah berjanji tak nak update any fanfic sampai habis peperiksaan tu -.-
Keh,aku tak boleh kalau tak menulis,sebabnya nanti aku takkan senang duduk.Rasa macam perkara tu adalah perkara yang sangat penting dalam aktiviti harian aku.
Cuma,mungkin aku akan berhenti menulis bila masuk bulan tiga...aaaa...tapi kejap jelah,sebab aku stop untuk beri perhatian pada Ujian Pengesanan Bulan Mac.
Aku target ermm...3A je,sebab aku ni bukannya pandai sangat...


Tutup cerita pasal sekolah dan kehidupan aku yang semakin memenatkan.Aku nak cerita tentang perubahan blog ni *.*

Kalau korang nampak,maybe korang perasan yang blog buruk ni sudah bertukar.Ya...blog ni memang buruk -.-
Aku sayang blog ni,macam diri aku sendiri :)
Hehehe...
Hmm...asalnya semalam aku edit blog ni,warnanya biru...well,aku kan peminat warna biru XD
Lepas tu,hari ni aku edit balik,tukar jadi warna merah jambu pulak ._.

Hahaha...walaupun tak cantik,aku still berpuas hati jugak dengan perubahan blog ni.
Also,tentang fanfic-fanfic baru yang aku tulis -.-
Haha,aku memang macam ni,suka buat story banyak-banyak.Pastu kalau tak siap,aku biar...haha...takdelah...aku cuba sambung walaupun nanti jadi tak best =="


Then,aku nak wish birthday dekat Shim Changmin,our evil maknae XD
Also,our charismatic leader,Jung Yunho!
Yeahh...dah lambat -.- tapi aku tetap nak wish dekat dorang T^T
Always Keep The Faith,oppa :3

Kbaii :)


P/s:Aku dah letakkan list fanfiction yang aku ada ._. kat pages...err -.- 

You May Also Like

1 your comments