Exam dan Perkara-Perkara Lain

by - 18:49


Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Hari ni hari Khamis kan?XD
Aku tak tahu nak update apa...hurmm,aku semakin sibuk dengan peperiksaan yang akan tiba lagi 1 setengah hari lagi -.-
Sabtu ni dah mula exam.
Aku tak baca Pendidikan Islam dengan Bahasa Melayu lagi =="

Lepas habis exam,ada aktiviti merentas dan lepass tu, mulanya cuti penggal pertama.
Cuti-cuti tu masanya perlu dihabiskan dengan menghadap kerja kursus PMR yang berlambak...
Ahh...aku tak tahu sama ada nak sambung fanfic atau tidak,sebab cuti nanti mana boleh nak rileks aje -.-

Oh ya,aku nak masuk contest Nabilah Faridz dan Kak Anis punya
T^T
Semuanya nampak best!Aku harap,aku dapat siapkan segala perkara dalam contest tu sebelum habis bulan Mac ni.

Semalam adalah tarikh special bagi aku :D
Bukannya ada apa-apa,tetapi tarikh tu memang akan muncul dalam empat tahun sekali aje...
29 Februrari.
Disebabkan tarikh tu juga,aku ada buat fanfic pasal tarikh tu *haha*

Banyak perkara yang akan datang dalam tahun ni -.-
Hurmm,aku akan menghadapi PMR,bla2 dan bla
Aku juga akan cuba sambung fanfic yang tergendala dalam blog Lina Fanfiction Blog tu
Aku pun banyak fikir pasal fanfic-fanfic yang akan datang
Cehh,tak sedar diri yang fanfic dah bertimbun ._."

Hahaha...
Aku tahu entry agak skema sebab ayat-ayat aku yang agak pelik ni...
That's all for today :)

You May Also Like

0 your comments