Whatever title... -.-

by - 14:22


Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Hari ni,aku saja-saja nak udpate...hehehe.
Aaaaa...aku baru je nak tengok drama Protect The Boss tu =3=
Yeahh...aku tahu aku agak ketinggalan,sebab tahun lepas,aku cuma dapat tengok satu episod je -.-
Semalam,aku tengok sampai episod dua je...

Hari ni nak sambung tengok...kekeke
Cha Muwon hansem gilaaa *O*
Cha Jiheon pun hansem jugak!XD

Aaaa...hari ni aku nak update Endless Love...semalam aku type sampai chapter 28...
Also,aku dah tukar header blog ni =="
Kalau tak cantik tak mengapalah,sebab aku rushing buat masa malam semalam,sambil tu type fanfic...kekeke

Apa lagi yang aku nak cakap,ya?Lupa dah... -.-



JaeChun -.- Heyy...i ship them too :3


Ahaha...kenapa aku letak gif je eh?-.-
Aku tertinggal satu lagi gif...aaa...takpelah...lol


JaeSu?:/




Hewhew...banyak gif dan gambar yang aku letak dalam entry nih -..-
Kbaii

You May Also Like

1 your comments