Aku dah jadi budak form 3 dan Endless Love

by - 17:40



Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Happy New Year 2012!
Aku tahu aku agak terlambat nak ucapkan,tapi,asalkan aku dah ucap!XD

Tahun ni...aku dah masuk umur 15 tahun...actually aku memang tak percaya yang aku dah berumur 15 tahun,sebab aku baru je sambut birthday bulan November hari tu...haha...
Also,aku akan menduduki PMR...
Aku target 6A je...tapi,ayah aku kata,dia tak kisah aku dapat berapa,asalkan ada A,cuma kena drop C dan D je...

Sekarang ni,aku dah jarang online...waktu siang je boleh.Waktu malam pulak,aku kena study...sambil tu jugak,aku buat fanfic...haha...walaupun aku cuma taip fanfic dekat Microsoft Word,aku still rasa puas,sebab ada jugak benda yang aku tak boring....

Nak cerita pasal sekolah...hurmm...aku masih masuk kelas 3 Permai...macam tahun-tahun yang sudah...
Kalau korang nak tahu,guru kelas aku cikgu lelaki!
Tiga tahun berturut-turut dapat cikgu lelaki!
Mula-mula masa form 1,Sir Rajendran,pastu masuk form 2,dia jugak,sampai bulan dua,sebelum dia pindah pergi Ipoh...lepas tu,ada cikgu lain ganti...masuk tahun ni,dapat cikgu lelaki jugak!Cikgu tu ajar Maths,walaupun sebenarnya dia ajar Sains...

Dekat kelas aku,ada dua orang budak baru,tapi aku tak nak mention dorang...sebab takut pulak dorang ingat aku cakap benda buruk pasal dorang...

Aku still duduk dengan bestfriend aku,Balqis...hehe
Tempat duduk kitorang pun still sama...
Oleh kerana sekarang ni aku sekolah pagi,aku memang akan rasa mengantuk,sebab tak cukup tidur...kekeke\

Ermm...apa yang aku nak cerita lagi eh?
Oh ya...cikgu sejarah cakap,kitorang punya trial PMR bulan Julai ;~;
19 Julai sampai 27 Julai...aaa...ada lagi enam-tujuh bulan lagi je...
Aigoo...

Also!Teen Top dah keluar MV baru!
Chunji dan Niel aku hot gila tahap asdfghjkl!
Abang aku,L.Joe pun hot jugak...keke...member lain pun tak kurang hotnya...
Niel nampak stylo pakai sunglasess *O*

http://www.youtube.com/watch?v=EKtxtDG2NkY&feature=youtu.be

klik link tu untuk view MV tu...

Aaaa...semalam aku tanya opah aka Ain Sahira,pasal Jaejoong...aku tahu dia minat Jaejoong,ahh...aku pun suka Jaejoong...so,aku tanya dia,sama ada dia bagi tak aku minta Jaejoong...nasib baik dia sporting gilaa...aaa...nanti aku nak dia bagi cerita Protect The Boss,kalau dia dapat...tsk...

Blog dia header Jaejoong =3=
Aku yang buat,so,aku sendiri yang jealous masa buat tu...hoho...

Kerja sekolah hari ni memang banyak...
BM,Sejarah,Geografi,Matematik...
Sejarah dengan Geografi kena hantar esok ;~;
BM punya kerja sepatutnya kena hantar sebelum balik tadi,tapi aku tak hantar,sebab aku langsung takde idea nak buat pendahuluan...tsk...otak aku blank masa tu...nasib baik cikgu bagi hantar esok...
Aku pun hairan kenapa otak aku boleh blank...

Fanfic.
Cakap pasal fanfic,sekarang ni aku tengah fokus untuk siapkan Endless Love...fanfic yang lain aku biarkan dulu...so,kalau dah siap semua chapter fanfic Endless Love tu,baru aku fokus dekat yang lain...biarpun aku study,tapi,aku cuba untuk update fanfic ^^
Ayah aku bagi aku masa untuk belajar dan buat fanfic...so,aku kena uruskan masa-masa tu...
Lepas siap,Endless Love,aku nak fokus pulak dekat You're My Melody...tapi,kawan aku,Balqis,dia suggest supaya aku siapkan Be Mine sekali...
Aku akan cuba...*bisik dekat Balqis*

Sweet Lovely Fanfiction

Korang boleh rajinkan diri untuk view blog fanfic ni,selain blog fanfic yang satu lagi tu...
Ahh...korang boleh tengok list episode fanfic tu...ahaha...walaupun aku banyak merapu....dan Balqis cakap Endless Love tu banyak rahsia...kekeke...
BUT,semua jalan cerita Endless Love tu,adalah 100 % idea aku!Bukan dicuri dari mana-mana cerita!


So,kalau korang yang ada baca tu,rasa sama dengan mana-mana fanfic,aku minta maaf,sebab mungkin aku pun nak tulis macam tu...



Tsk...aku rasa aku banyak merepek kali ni... -.-
Kbaii

You May Also Like

0 your comments