Blog ni sudah diedit!

by - 00:29

Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Hihi...
Aku tengah mood nak dreaming pasal Dennis.

Last week aku,privatekan blog ni sebab nak edit blog.

Aku ubah background,sidebar,lagu background dan header.
Korang perasaan tak header aku tu comei gilaa?
haha...
Lagu dia dah tukar.
IU & Seulong-Nagging
Header tu aku main buat je.Mulanya nak taruh pic Kim Hyun Joong.Tapi,tak jadi. :P

Sebabnya aku teringatkan Fanfic Say That You Love Me


Tadaa!Ni cover baru ff tuh.
Ada lagi dua ff yang aku edit.Tapi,tak tau bila nak post kat blog ff korea aku tuh.


Yoona ngan Siwon.Ni one shot ff.


She's Mine,Not Yours...
#gilakejamtajukdie!
Triangle Love

Yang lain belum design lagi
:P
Chapter 11 ff Say That You Love Me baru separuh je.
Tapi,chapter 11 takde dalam file yang aku simpan.Baru check tadi
=.=

Actually,sekarang ni aku guna PC je
Lappy malas nk guna dah.Hahaha...
Dalam lappy ade banyak benda yang aku punya.
Dalam bahagian download,banyak pic Dennis
XD

Takpelah.Nanti aku akan rajinkan diri...
Hahaha...

You May Also Like

0 your comments