Haha...thanks sebab kutuk pendirian aku!

by - 21:47

Hahaha...Assalamualaikum!Annyeong!Hello!
Hari ni malas nak menggunakan nama Lina,but jadi aku jelah...
Sebenarnya,aku nak berterima kasih dekat Ain Sahira sebab tegur pendirian aku yang memang selalu tak menentu...Memang betul pun...
Dia kata aku ni kalau buat cerita,tak kisahlah e-novel,fanfic,or cerpen...
Mesti akan buat separuh jalan!Sebab dia kata;kau ni kalau dah ada idea baru,mesti buat cerita baru kan?
Okay...betullah tu!
Ini memang sikap aku dari kecil lagi,jadi aku ingat nak kena ubahlah sikap ni!
Maaflah...nanti aku nak list 10 facts about me...
Mula-mula nak buat 25 facts,tapi bila pikir...memang tak boleh...so,10 jelah!
Dalam misi buat e-novel yang bukan versi in malay scenes,but macam ala-ala fanfic!Fighting!

You May Also Like

0 your comments