CINTAKU TERTINGGAL DI MALAYSIA...(CAST MONOLOGUE)

by - 01:34



Nur Mia Alissa (Lisa)

"Aku ni seorang gadis yang biasa saja,tiada apa yang menarik tentang aku ni,"

"Seorang peminat kpop tegar sedari awal remaja,dan suka baca novel,"

"Jiwang bila dengar lagu yang syahdu..."

"Aku sanggup kejar sesuatu benda atau orang untuk mengecapi impian aku,"

******



Kim Seung Chul (Seung Chul)

"Aku seorang penyanyi sebuah grup yang dinamakan sebagai,* S.T.A.R..."

 (*S.T.A.R acronym of S:Seung Chul,T:Tae Jun,A:Alex Jung Min,R:Ronaldo (Park Kwang Ho)...)

"Aku memang sukakan Lisa,kerana sikap dia yang tak berlagak..."

"Tapi,tak semua dalam hidup ni adanya kesempurnaan,aku pun ada kelemahan..."

"Aku sukakan semuanya!XD!" (haha...Seung Chul ni macam perangai dia ni gila2 sikit,mcm Jeremy (You're Beautiful)

******




Nur Mira Anisa

"Sebagai kakak kepada Lisa,aku mengharapkan dia akan bahagia,tak kira apa pun pilihan dia..."

"Bagi aku,Seung Chul adalah orang yang boleh menjaga Lisa dengan baik,"

"Hanya mereka yang mampu merealisasikan cinta mereka..."

You May Also Like

0 your comments