New url and changed.

by - 16:47





Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Alhamdulillah!
I'm back again to blogging world.Hahaha.

SPM dah habis. *yehaaa*
Tapi menunggu result...okno.Itu perkara kemudian.
Yang penting,aku nak enjoy dan menikmati perasaan menjadi penanam anggur di rumah... heol.

Lepas tu masuk PLKN *sobs*

Okey.
Aku decide tukar url,for the first time kay?Dah lama kot aku guna nynalynaworld sebagai url...since aku mula mula jadi blogger.Uhuh.

naecutiepie...nama url ni timbul secara spontan.Aku sendiri pun pelik.
Apa maksudnya?Ada kaitan dengan pai kah?
Atau aku nak bukak kedai jual pai?
Lol.

Taklah.
Aku fikir,ia adalah nama untuk my cutie blog dan my biases (?) *ye ke*

Hikhik.

I'm using blogskin.
Percaya atau tak,aku terus gunakan blogskin.Padahal dulu cakap blogskin susah nak guna etc.
Rambang mata masa nak cari yang paling sesuai untuk blog aku ni *mengada namanya*
Haha.
Aku tak pandai coding sangat,tapi nasib baiklah boleh edit jugak walaupun terkial kial -.-

Ada banyak lagi yang aku nak tulis,tapi mungkin untuk sekarang setakat ni je.
Post aku tak panjang mana pun.Sebab ni style aku.Selalunya.Hoho.

Do visit my best friend's blog \(^ω^\)

Jaljayo~


Staph being so adorable,Aiba ;_; I kennot ><

You May Also Like

0 your comments