Everything changed.

by - 16:47





Assalamualaikum,Hello dan Annyeong.
At first,sejujurnya aku tak tahu nak cakap apa.

Aku terfikir tentang kenangan dua tiga tahun lepas.
Sewaktu baru-baru jadi blogger.Budak baru kata orang.
Lepas tu,aku teringat Whoopers.
My Whoopers Family.

Mana semua orang pergi?

Kebanyakan dah sibuk dengan kehidupan masing-masing.
Yep.Aku sendiri pun ada kehidupan sendiri,begitu juga dengan mereka.

Rindu.

Yang sebaya aku semestinya sibuk nak cari kerja atau buat sesuatu benda yang bermanfaat sementara tunggu result.Yang dah bekerja,sibuk dengan kerja.
Ada yang sibuk dengan pengajian.
Semua orang sibuk.
Aku pulak duduk rumah,bukanlah nak goyang kaki je.
Aku buat keputusan nak sambung menulis macam dulu.Hobi yang paling aku suka sekali.

Sejujurnya,aku rasa berbeza sekarang ni.
Dulu,orang baca fanfic sebab nak hiburkan diri.
Tapi sekarang ni,orang mudah perlekehkan effort seseorang.
Mungkin seseorang tu tak berpengalaman,so forgive their mistakes.

Okay stop that.Itu hal lain.
Boleh dibawa berbincang kemudian.

Aku cuma nak tulis entri ni je.
Entah kenapa semalam aku rasa nak beremosi,sampaikan aku luahkan semuanya pada kawan baik aku,hmm....dia pula setia mendengar.

"Luahkan je,kak non baca je apa yang dik non tulis." - Balqis.

Dia cakap macam tu.

I want to cry.
I need a shoulder.

Emosi tak sudah uhuh.
Maaflah,emosi tak stabil.
Nak menulis pun jadi tak seronok sejak belakangan ni.









You May Also Like

0 your comments