Kemalasan Yang Melanda Diri +.+

by - 23:31




Assalamualaikum,Hello and Annyeong.
Cuti sekolah pun dah start,so...aku mulalah nak bermalas-malasan ._.
Okey,sekarang ni aku dah bosan nak online facebook,rasa semak bila bukak.Lagipun,aku dah start minat nak baca manga.Hehehe ._.v

Cehh,macamlah baru first time nak baca manga.Actually,aku memang peminat manga.Aku ada simpan banyak komik,sebab terlalu minat dengan manga.Tapi,aku lebih suka baca shoujo manga XD
Oh ya,sebenarnya jugak,aku memang tak pernah baca manga secara online -.- pity me *lol*

Dulu aku tak minat nak baca manga secara online.Cuma minat dan kegilaan aku nak membaca tu start masa aku cari manga yang aku pernah pinjam dari kawan aku masa darjah enam.
Kononnya nak baca dari awal chapter manga tu,alih-alih aku selongkar semua cerita manga yang best-best kat website manga ٩◔‿◔۶ 

Hurmm,aku tetiba teringin nak tulis fanfic ala-ala cerita manga ._. ehehe...
Rasa macam senang pulak nak buat cerita cenggitu.Okey,setakat ni aku dah berjaya update fanfic walaupun macam kura-kura dan siput yang sedang relaks di tepi pantai (?)
Sepatutnya,dalam minggu ni aku cadang nak update fanfic banyak sikit,tapi yelah...kemalasan tahap cipan yang memaksa aku membuatkan aku menjadi sangat malas dan malas...tsk (◜௰◝)

Aku nak mengaku di sini,yang aku memang otaku (─‿‿─) tapi maybe tak berapa nampak sangat kot...hehehe
Kalau nak tengok anime tu...aku liat sikit...sebab aku jarang nak suka anime -.- tapi!aku suka anime yang ceritanya macam Kaichou wa Maid Sama,dengan Ouran High School Host Club ≧◡≦

Apa lagi nak cerita ek?
Ah!Maybe aku akan aktif kat twitter je kot ._. tak pun dekat asianfanfics~
Tu jelah kot ^0^ HAHA kbaii


You May Also Like

0 your comments