K-pop and Me Contest

by - 21:13


Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Hari ni aku nak cerita pasal contest yang aku masuk ni :)
Contest K-Pop and Me dianjurkan oleh Unnie Darla Carolina.Actually,aku memang nak join contest ni,tapi sebab sibuk dengan hal sekolah dan bla-bla...aku dah lupa -.-
Mujurlah unnie Darla panjangkan tarikh tutup penyertaan,so aku ambil peluang ni nak join :D
Juga,baru aku ingat yang Nadhira  tag aku dalam contest ni ._. *thanks sebab tag walaupun unnie baru perasan >.< *

Secara jujurnya,aku tak ada banyak beli banyak kpop album...tetapi,aku selalu beli majalah-majalah yang berkaitan dengan kpop ^^
Aku akan tunjuk barang-barang/benda berkaitan kpop yang aku ada...hehehe XD
Semua barang-barang kpop yang aku ada ni,aku gunakan duit sendiri,dan ada jugak yang ibu aku tolong bagi bantuan dari segi kewangan :)


Disebabkan banyak...aku cuma snap sikit je majalah yang aku ada ._. sebab malas nak cari...hehehe




Haha,aku ada banyak poster...tapi malas nak selongkar XD

Aku mula terjebak dengan dunia k-poppers semenjak tahun 2008.Tapi,aku mula serius menjadi seorang k-poppers pada tahun 2009.Semuanya bermula bila aku tengok satu rancangan variety show TVXQ dekat 8tv pada tahun 2008.Aku mula minat dorang.Bias pertama aku ialah Park Yoochun, pada tahun 2009,aku mula minat Kim Jaejoong pulak.Sebenarnya dulu aku mula mengenali korea kerana k-drama. ^^ Sekarang,bias yang paling aku suka ialah Kim Jaejoong.Aku pun minat kumpulan k-pop yang lain :D
Tag: Dayah | Aina | Lily

You May Also Like

1 your comments