I'm in happy mood :D

by - 22:52


Assalamualaikum!Hello and Annyeong!
Aku malas sekarang ni -.- haha lol
But,aku still nak update...sebab dah bersawang blog tak berapa comel ni //lol

Past weeks ago...aku sibuk siapkan kerja khusus or kursus (?) haha -.-
Keputusan exam bulan Mac pun dah dapat ._.
Ermm...agak memuaskan jugaklah...

Jaejoongie aku dah tukar style rambut *o* style rambut dia macam masa album O Jung Ban Hap *u*
Also,aku dah start guna billy player :D
Best jugak guna billy player ni ~.~ hoho



Rooftop Prince *o*
Comel gila Yoochun jadi Prince Lee Gak 8D
Aku dah tengok sikit dekat dramacrazy ._. tapi aku tak sempat tengok habis sebab mak aku suruh tutup -.-"

 



AEON Jusco Station 18 baru bukak hari khamis minggu lepas :)
Aku pergi masa hari sabtu...so,memang sesak gila!
Aku dah janji dengan kawan2 aku,tapi aku tak nampak dorang,sebaliknya dorang yang nampak aku =="
Tak sangka ramai jugak yang pergi sabtu hari tu ._. aku tak perasan pun -.- sebab ramai orang
Paling best aku jumpa kedai buku Popular *u*
Ada banyak novel!Disebabkan mak aku tak bagi duit,tak dapatlah nak beli -.-
Tsk



Aku nampak ni dekat kedai buku Popular ._.
Aku nak beli T.T
Haha -.- kena kumpul duit dulu ._.


Aku nak beli ni jugak T.T
Changminnie-ah *~*

Nampaknya lain kali aku kena pergi beli jugak -.-
Setakat tu jelah kot aku nak cakap ._. oh ya...Endless Love akan habis lagi dua chaptar.Jadi keseluruhan episod fanfic tu ialah 50 episod ^.^
Lepas siap fanfic tu,aku akan fokus pada fanfic It's You,Hello Baby DBSK,Why Did I Fall In Love With You,dengan Love In The Ice...hehehe

p/s:aku akan mula stop tulis fanfic bila masuk bulan Mei.

You May Also Like

0 your comments