I MAKE AN CRAZY EXPERIMENT...(PART 2)

by - 14:41

Hello!Today Lina wants to share her story about doing an crazy experiment,it is in part 2,so,you can read it,if you feel want to read it!:D

Okay,yesterday,i want to change my other blog templates,so,i try to search any webs that had a cute,pretty and lovely blog templates!Err...tetiba pulak cakap bahasa inggeris...okaylah,sebab,nanti,saya nak kena buat skrip untuk english oral...and i'm the leader...favourite student lah katakan..hehe.Alala...

Okay,pasal semalam...saya ada banyak unofficial blog...cewah...
first,korean drama blog..(satu apa pun x tulis...)
second,blog penulisan sendiri...alala...sesaje...saya ada cita-cita nak jadi penulis,selain lawyer...
third,dream world...untuk fanfic x rasmi...
fourth,fanfic world...yg memang dah nak official...hehe...tapi..blog tu,dah ada followers gak...dan saya ada buat page dekat facebook...

Pasal tukar blog templates...memang penat,walaupun cuma tangan yang bergerak.Mula-mula tukar blog templates dekat blog fanfic,sebab template lama yang saya ambil dalam satu web ni mmg x best dan bila tengok dekat bahagian reka bentuk,semuanya jadi senget-benget...mujurlah saya jumpa satu web ni...yang sememangnya bagus!

Untuk fanfic blog...saya guna templates ni...


kalau nak tengok boleh tengok blog ni secara live! http://myfanficsworld.blogspot.com

Lepas dah siap,saya tukar templates untuk blog korean drama yang sedia kosong...


Mungkin hari nak tulis dekat blog tu...ala,pasal drama korea yang terbaru dan lama...
http://mykoreandramablog.blogspot.com/

Then,blog penulisan sendiri...


Blog template dia memang saya suka!TWILIGHT!Saya cari dekat web tu,sebab,sebelum ni,saya pernah bukak web ni,tapi masa tu,saya x de blog lagi...tahun lepas,lepas birthday saya,baru saya create blog...Twilght punya blog template ni..buat saya teringat buku novel Twilight yang saya punya..tapi versi melayu...mahal jugaklah,about RM 35...(beli dekat pesta perpustakaan)...nak tengok pun boleh...

Hehe...itu jelah...yang saya nak tulis...yang saya tambah lagi,music,facebook badge..itu jelah...


You May Also Like

0 your comments